marți, 22 iunie 2021

Dupa Solstitiu (1)

                                       

Episodul 1

Se pare ca s-a terminat definitiv cu ploile. Gata! 🙂

De-acum soarele si-a revendicat si cerul si pamantul, e senin, e cald, e de maneca scurta, e vreme de plimbare lejera si de respirat aer tare de munte, insorit, mirosind a rasina si a altitudine inalta. 🙂











Ema s-a activat si ea imediat, a sarit instant in bratele lui Adrian, si a cerut scurt ca nu cumva sa plecam fara ea, si s-o lasam acasa. 🙂❤







Episodul 2

Pentru ca afara s-a incalzit foarte brusc si foarte tare, a trebuit sa schimbam garderoba de plimbare. Dar unele piese trebuiau calcate, cum ar fi tricourile lui Adrian. 🙂

Bineinteles, Ema s-a prins ca ne pregatim de plecare fara ea si a inceput sa puna presiune. O banuiesc ca a fost la ceva seminarii de pregatire in work-management, altfel nu-mi explic. A apelat la niste tehnici......!!!!!

- Ce faci? Pregatesti hainele pentru plimbare? Cred ca pot avea incredere ca ma luati si pe mine, nu-i asa?

Nah, poftim! Cum sa-i raspunzi la asa ceva? Sa-i spulberi bietului pudel increderea in stapanii lui? Nu poti! 😃

- Bubulinuta, acum trebuie sa calc tricoul. Ma lasi, te rog, sa-l iau de pe pat?

- Dar dupa ce il calci, ce facem? Plecam impreuna la plimbare, inteleg, nu-i asa?

Ei, spuneti si voi! Cum sa-i spun ca n-a inteles bine si sa-i ranesc sentimentele, sa se simta minimizata, nevalorizata si chiar desconsiderata? 😃

- Bubu, tu iesi la plimbare de trei ori pe zi. Noi, doar de doua ori. Cred esti in avantaj. Ia-ti labutele de pe tricou, ca sa pot sa-l calc, ca trece timpul si vrem sa.....

- Ahaaaaa!!! Stiam eu! Vreti sa plecati fara mine!

- Da, Ema. Acum vom pleca fara tine. Tu ai fost deja afara o data, iar dupa ce ne vom intoarce, vei iesi din nou. Acum este randul nostru. Cred ca pot avea incredere in tine ca intelegi. 😃

N-a avut incotro, a spus ca intelege. 😃Doar nu era sa-mi spuna ca nu, tocmai ea, care este o fetita atat de desteapta, cum nu exista alta ca ea! 😃

Deci, o fi fost ea la seminarii de management, unde si-a insusit tehnici de manipulare, dar cu mine nu-i merge. 😃)))

                                   



















Episodul 3

Dupa Solstitiu

Apoi, am iesit si noi la plimbare. Dar mi-am uitat esarfa acasa! ❤🙂





Episodul 4

Azi am facut mai multe poze unor vile cochete din partea de statiune pe unde ne-am plimbat. Fara prea multe alte comentarii, le-am adunat aici, pentru a le putea admira si voi. Veti observa tufele mari de liliac, care acum deja este trecut de la ploi, desi in urma cu o saptamana inca erau proapstete, inflorite si parfumate. Alte flori insa le iau locul, cum ar fi cununita miresii, socul, iasomia. 🙂

Am fotografiat si cateva vile interbelice foarte frumoase, astazi in ruina, parasite, cu afise de scoatere la vanzare, dar fara interes imobiliar, din cauza sumelor imense care ar trebui investite pentru reabilitarea lor. Chiar si asa, degradate, ele sunt foarte fotogenice, caci un ochi format poate vedea frumusetea de altadata, dincolo de zidurile paraginite de azi. 🙂

Am surprins si o vila in constructie, cu curiozitatea fotografului care doreste sa surprinda evolutia ei prin trecerea timpului. 🙂

In concluzie, un colt de arhitectura montana care noua ne incanta privirile si sufletul. 🙂




















(va urma)

22.06.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)