joi, 10 iunie 2021

Florile? Sportul?

 



Pe facebook am primit aceste poze la sectiunea "amintiri din urma cu un an".

M-am amuzat maxim, din nou, recitind despre metoda noastra de "antrenament sportiv", pe care am aplicat-o cu succes in perioada cat am stat in Gradina. 😃

Pozele arata si un colt plin cu o parte din florile noastre de primavara-vara, fiind surprinse in momentul lor de maxima explozie de inflorescente. 🙂

Dincolo de frumusetea lor fotogenica, numai eu stiu cat m-au chinuit toate florile alea ca sa le cresc si sa le mentin atat de frumoase si bogate, de impresionante si cu rol de semafor pe culoarea rosie pentru toti satenii care ne treceau pe drum, si care mereu se opreau la gardul nostru sa le admire. 🙂

Nu-mi pare rau dupa ele, cu atat mai mult cu cat tocmai mi-am activat generatorul de manifestare a unei alte gradini, una suspendata. 😃😉Dar, despre acest subiect, cu alta ocazie. 🙂





In 10.06.2019 scriam randurile de mai jos: 

Toti sportivii sau amatorii de sport joaca, de regula, in mod competitiv, pe baza de scor, de punctaj. Cu cat ai mai multe puncte, cu atat esti mai castigat. 🙂

Noi am inventat un alt tip de joc. Cel pe baza de calorii. 😃

Cu cat arzi mai multe calorii, cu atat esti mai castigat.

Asadar, jucam profesionist! Avem si lozinci! 😃

Nici un meci fara ardere completa!

Nici un ghem-over fara verificare la cantar!

Nici o zi fara inscriere in grafic. 😃

Va mai amintiti ca, pe la inceputul anului, aveam un targhet care viza un anumit kilogram buclucas? Nu scapam de el si pace! Imi stabilisem atunci chiar si termene, diete si programe alimentare elaborate pe baza de apa, soare si fara mancare! 😃

Da, evident ca glumesc! Toate ca toate, insa daca ma intrebati acum ce zice cantarul astazi, o sa descoperiti ca brusc devin aroganta, increzuta si cu nasul pe sus. Acum, na, ce vreti? Trebuie sa am si eu momentul meu de glorie pe care sa-l savurez maxim! 😃

Badminton pe baza de calorii in minus este reteta ideala! 😃

Mai intai, se stabileste targhetul pe repriza, apoi se estimeaza arderea pe fiecare serva, pe fiecare ratare, pe fiecare recuperare de minge, pe fiecare cautare de minge prin tufisuri, copaci, gard, tufe de tranfafiri, vita de vie, acoperisuri si burlane pluviale de case si, eventual, pe fiecare cautat de minge dincolo de garduri si porti, prin vecini sau pe drum. 😃

Daca toate acestea nu intrunesc targhetul de calorii necesare de ars in procesul obisnuit, precum si daca jocul pare a se desfasura prea cursiv, prea armonios si continuu, fara rateuri, pauze, impiedicari si lovit mingea spre avioane, se apeleaza si la partenerul de joc pentru remedierea situatiei, pentru sustinere si implicare proactiva, astfel incat verbul "a alerga" sa capete conotatii cu adevarat sportive si "mistuitoare" si sa nu se mai ajunga la tergiversarea lasa spre sfera intelectuala si boema a "abandonului in sezlong" 😃

In concluzie, ne-am hotarat, vom scoate in curand pe piata o noua si avangardista metoda de antrenament sportiv, una brevetata si cu targhet de bucurie atasata la cantar. 😃

**

10.06.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)