miercuri, 23 iunie 2021

In Ajun de Sanzaiene

 


Azi - cald. 🙂

Prima zi de vara, as putea spune, confirmata si de termometru - 26 gr. C in balcon, la umbra, fix ca in statiile meteo.

Afara - probabil in jur de 30.

Si chiar s-au simtit ca fiind in jur de 30. 🙂










Cand exista vointa si dorinta de viata, Dumnezeu sadeste forta si puterea bradului chiar si acolo unde nimeni nu crede se poate. 🙂








Cu ochii dupa brazi, am zarit o veverita care tocmai trecea de la dreapta spre stanga pe autostrada soarelui "electric", aceea intinsa intre doi stalpi. 😃





Cand zidurile urate si parasite devin frumoase, glasuind despre dragoste... 🙂

*

Noi am zambit, imaginandu-ne cum autorul isi scria mesajul pe furis, noaptea, la lumina lanternei, cu vopsea spray graffiti, apoi revenind a doua zi, pe lumina, cu iubita de mana, ca sa-i arate ce nimeni si nimic nu poate sterge (Textul de pe zid este: "Cum ploaia nu poate sterge acest mesaj, nimeni si nimic nu te poate sterge din inima mea"). 😃

Cred ca ea a observat litera lipsa si a solicitat corectia.... 😉

*

Si, uite-asa, in mod prozaic, am dus noi poezia la un alt nivel. 😃





Din culise. 😃

- Asa e bine? Stai putin sa ma aranjez...

- Gata? 1... 2... 3...

- Nuuuu!!!... Stai, ca nu e bine..... 😃

- Cred ca te-ai miscat...

- Si eu cred ca trebuie sa ma asez altfel... Asa e mai bine?... 😃

- Ok, acum esti gata? 1... 2... 3....







In caz ca n-ati observat. De data asta mi-am luat esarfa. 🙂









*

,,S-ar putea întâmpla fel de fel de miracole (...) Dar trebuie să te înveţe cineva cum să le priveşti, ca să ştii că sunt miracole. Altminteri, nici măcar nu le vezi. Treci pe lângă ele şi nu ştii că sunt miracole. Nu le vezi…” (Mircea Eliade/ Noapte de sânziene) 🙂

23.06.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)