marți, 26 ianuarie 2021

Eu ori ma joc, ori nu ma mai joc.

 


Dupa cum puteti observa, eu ori ma joc, ori nu ma mai joc.

Pai, ce, credeati ca doar ma joc? 😃

Gata, incepand de azi, m-am decis sa pun in cui toate diplomele academice in economie, si toate atestatele si specializarile profesionale si sa ma reprofilez. 😃

Artist plastic ma fac. Sau deja sunt, cred. Daaaa, sunt! 😃

Nu stiu daca pot profesa oficial in domeniul asta fara vreo diploma, fara vreun atestat, ceva, vreo hartie, vreo adeverinta, vreo declaratie pe proprie raspundere, dupa cum e trendul in aceste vremuri, dar eu ma lansez. Nu mai stau sa astept luna de pe cer, presedinti de state sa iasa la putere, antidoate la virusi sau alte bazaconii din acestea. Imi iau fraiele in maini si creez artistic, cum ar veni, o noua linie temporala. Nu suntem noi Creatori puternici, suverani si independenti? Nu asta spune teoria? Gata, punem in practica. 😃

Daca o fi nevoie si de-o diploma, totusi, ma gandesc ca voi gasi eu in paleta asta bogata de oferte din jur vreun seminar, ceva, vreun curs, in urma caruia, pe taxa potrivita, in doua ore si un sfert, sa primesc si eu o hartie, acolo, in care sa scrie "Artist plastic, Creator puternic, desavarsit, Suveran si... ma mai gandesc eu la ceva." 😃

In ziua de azi doar sa nu vrei si nu obtii rapid si pe bani o diploma in ceva, vreo atestare in altceva, vreo certificare nationala sau internationala, vreo acreditare unica, vreo exclusivitate in domeniu. 😃

Deeeeci..... sa ne jucam frumos direct in teren, nu doar sa stam deoparte, pe banca de rezerve, asteptand fluierul arbitrului. Vedeti ca si arbitrii de pe-aici au autorizatii pe hartii. Nu acestea sunt cele care conteaza. Noi nu avem nevoie de arbitri ca sa stim ce avem de facut. 😉

 

Stiti cum e cu creatia asta? Si Dumnezeu a muncit la ea vreo 7 zile si abia apoi s-a oprit, s-a odihnit si s-a uitat in urma la ce a facut si s-a dumirit ce a iesit. Ce-a vrut sa iasa nu stim, dar vedem ce a iesit de fapt, caci omenirea asta pare-se ca El a creat-o, dar nu stiu daca nu cumva n-a pierdut vreun ochi la crosetat, in procesul creatiei. 😃 Eu inca sunt in stadiul in care abia deliberez ce vreau sa fac. 😃 Dupa ce vor trece cele 7 zile ale creatiei sper sa nu ma uit in urma ca (un) Dumnezeu si sa ma apuc (si eu) cu mainile de cap, uimita de ce a iesit. 😃O sa revin cu detalii cand voi sti mai exact ce fac. 😃 Cred ca nu te indoiesti de asta. Sigur ca o sa va spun.🙂

"Fara umor viata e pustiu" spunea cineva... 😃 In fine, parafrazam, dar ideea ramane. ❤








 

26.01.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)