vineri, 29 ianuarie 2021

Bubulina vrea sa ne lansam

 


- Stiu, mami, ca trebuie sa mai lucrez un pic la atitudine, sa fiu un pic mai sobra, mai incruntata, mai serioasa, asa cum sunt toate fotomodelele de clasa, cand defileaza pe podiumurile de prezentare, dar, nu-i asa ca, totusi, ma descurc binisor?

- Daaaa, siiiigur ca daaaa, cum altfel, Bubu?! Esti o profesionista! 😃Dar pentru ce te pregatesti?

- Pentru lansare! Trebuie sa ne prezentam elegant, profi, stilat. Doar nu vom lasa la voia intamplarii totul.

- Ce lansare, Bubulina? Ca, deocamdata, nici nu avem ce sa lansam. 😃

- Dar vom avea! Vom avea, nu-i asa?

- Nu stiu. Cred ca visezi cam prea departe. 😃

- Lasa, lasa, mami! N-ai vazut filmul "The Secret"? Trebuie sa visezi in stil mare, mafiot! Apoi sa te porti ca si cum deja s-a implinit, apoi sa te lauzi pe facebook cu ce ai realizat. Astia sunt pasii. Mi-am luat notite.

- Ema, dar tu ai inceput cu laudatul! Ai continuat cu "purtatul ca si cum....", iar cu implinirea cum ramane?

- Pai, te mai las si pe tine! Sa mai faci si tu ceva, mami! Doar n-o sa le fac eu pe toate! Eu mi-am facut partea mea, vezi ca tu ai cam ramas in urma. Si, te rog, aranjeaza-mi putin corsetul, ca e putin deplasat.

- Bine, sefa! 😃




















29.01.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)