marți, 26 ianuarie 2021

"Esti matusica mea cea mai iubita!"

 


Intre timp, am mai exersat un pic, mai ales pentru ca am inteles ca selfie-ul incepe sa devina una din tehnicile de baza ale omenirii pentru ridicarea vibratiei, pentru practicarea starii de prezenta, pentru mentinerea zen-ului impecabil, al feng-shui-ului neatins si al karmei bine procesate si integrate. 😃

Asadar, pentru binele omenirii, pentru salvarea planetei si pentru integrarea sufletului in cele mai absolute inaltimi ale absolutului, da, am admis sa ma perfectionez si eu in mod constient in ale selfie-ului modern. 😃

Ce sa facem, nu avem ce sa facem, trebuie sa evoluam. Iar daca tot "trebuie", macar sa fie cu dichis. Cu zambet, adica. 😃

PS. In acest selfie, alaturi de mine este Maestra mea, care tocmai imi demostrase una din cele mai grele pozitii oculte de captare a privirii de catre tehnologia cea mai complicata a acestui mileniu, respectiv, telefonul mobil. Observati cu ingaduinta ca atunci eram abia la inceputul insusirii acestei practici. O novice, deh! 😃

*

N-am fost pregatita de poza, tocmai dadeam niste autografe, eram supra-aglomerata, abia iesisem dintr-un interviu tv si de la vreo doua-trei talk show-uri, deci, va dati seama! 😃Ha, ha, ha... glumesc! 😃))))

"Vreau sa fac o poza cu tine!" mi-a zis ea brusc si gata selfiul. 🙂Tocmai cand ma laudam si eu ca eu cu selfiul nu. Dar n-a fost facut de mine, asa ca nu se pune, deci pot sa ma laud cu el. 🙂Dupa cum se poate observa cu usurinta, nici n-am stiut unde sa ma uit. 😃))))

"Esti matusica mea cea mai iubita!" 🙂Cum sunt singura ei matusica, nah, e clar ca lumina zilei ca sunt cea mai! 😃)))))

Asadar, daca nici acum nu v-ati convins cu cine aveti de-a face, eu ce sa va mai spun mai mult decat atat? Decat atat. 😃)))))))



26.01.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)