marți, 26 ianuarie 2021

Pizza Cosmica

 


Textul de mai jos este o amintire pe care facebook mi-a adus-o in prim plan.

Orice Maestru adevarat impartaseste de pe Calea evolutiei sale constiente. Deci, daca asa spun Scripturile.... 😃)))))

*

Azi am facut o alegere constienta, liber consimtita. 😃

Am decis sa transmutam o pizza Margheritta in lumina.

Un suflet neiluminat mananca pizza, de obicei, de foame si de pofta. Un suflet iluminat, care se afla in stare de Samadhi Neliniar, mananca pizza calauzit fiind de Sinele Inalt care doreste sa traiasca aceasta experienta detasat si fara preocupare pentru supravietuirea fizica, supraponderabilitate si alte aspecte trivial-lumesti. 🙂

Din punct de vedere al timpului liniar, pizza a fost consumata bucata cu bucata. Insa, in timpul nelinear, ea a fost dintotdeauna mereu una cu noi, intr-o stare eterna, omniscienta si omniprezenta. 🙂Noi am fost una cu pizza, iar pizza a fost una cu noi.

Cu alte cuvinte, din cel mai inalt punct de vedere, de fapt, pizza a fost, este si va fi intotdeauna intreaga. Iar cantarul - fericit! 😃

Deci, puneti-va pofta in cui, sine umane pofticioase ce sunteti! 😃

(ne-am adresat sinelor noastre umane, desigur)

Am relatat din experientele unei evolutiei constiente.

Liliana si Adrian ❤

26.01.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)