marți, 19 ianuarie 2021

Dulceata din melcisori de portocale

 


In ziua cea mai friguroasa din iarna, cu gerul cel mai ger, cam ca gerul Bobotezei amanat pe final de ianuarie, am facut ce-mi place mie cel mai mult sa fac pe vreme de ger: dulceata din melcisori de coji de portocale. 🙂

In casa e cald si bine, dulceata este inca pe foc, miroase ametitor a portocale in sirop vanilat, stau pe fotoliul-balansoar, afundata in patura moale pe care am pus-o peste el, pentru un confort suplimentar si caldura pufoasa, Ema doarme langa mine, cu capul pe piciorul meu, caci da, noi doua impartim adesea locul din fotoliu, iar gandul imi este la dulceata pe care abia o astept sa fie gata. 🙂Intre timp crosetez... vise. 😃
















19.01.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)