vineri, 29 ianuarie 2021

Ema are revelatii

 


 

- Hai sa-ti zic ceva extraordinar!

- Ce sa-mi zici, Bubu?

- Stai sa vezi. Am vrut sa verific ce ai lucrat aici si totodata sa testez croseta, sa vad daca este ok si daca nu cumva ai nevoie de imbunatatirea conditiilor de munca. Ca eu, ca patroana, am aceasta responsabilitate, sa fie angajatul multumit.

- Oooo, dar ce draguta esti! 😃

- Stai sa vezi, ca n-am terminat. Si, cum testam eu asa croseta, imi vine sa inchid ochii. Si, brusc, am intrat intr-o stare profuuunda de meditatie. Nu, n-am adormit, cum, poate, ai fi tentata sa crezi.

- Ei, cum sa cred asa ceeva, Bubulina despre tine?! Se poate?

- Stai sa vezi, ca tot n-am terminat. Si, cum eram eu acolo intrata in starea aia de meditatie, ca ti-am spus doar ca nu dormeam, doar meditam profund, am avut o revelatie.

- Ei, nu mai spune!!! Ce revelatie ai avut tu, draguta mea, in starea profuuunda de meditatie? 😃

- Am constientizat brusc ca, de fapt, eu nu trebuie sa-ti fiu tie patroana. Ca tu esti artist plastic, iar ei, artistii astia plastici, sunt o specie mai ciudata. Asa ca tine. Adica ei sunt mai independenti, mai rebeli, mai nu-stiu-cum. Iar tu, ca angajata, nu te califici cu astfel de atribute. Deci, eu nu pot fi patroana unui artist plastic. Ca esti artist plastic, nu-i asa?

- Sa zicem ca sunt. Pentru prezent. Pai, si atunci cum facem? 😃

- Stai, ca am primit solutia tot in starea profuuunda de meditatie. Probabil de la Sinele meu cel mai inalt, altfel nu-mi explic. Fii atenta, mami: eu iti voi fi tie Impresar!

- Hai, nu ma indebuni! 😃

- Da, da, asa te pot sustine, te pot promova, ma pot ocupa de organizarea creatiilor tale, dar nu mai risc sa intri in greva, sa ceri marire salariala, bonusuri si alte alea. Tu vezi bine cat de greu se castiga in ziua de azi like-ul cel de toate zilele. Nu-i asa ca sunt geniala?

- Da, Bubulina, esti geniala! Mai ales cand esti in stare profuuunda de meditatie. Acum ai terminat? 😃

- Da.










29.01.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)