miercuri, 27 ianuarie 2021

Ema vrea sa fie patroana la "Ema Boema SRL".

 


 

- Mami, stii la ce ma gadesc?

- Nu stiu, Bubulinuta. La ce te gandesti? 😃

- Eu cred ca mie mi-ar sta mult mai bine sa fiu patroana. Adica, in locul tau. Cred ca as avea mai mult succes. Lumea pe mine ma place chiar si daca nu le place ce le spun eu. 😃

- Asa zici tu?

- Da. Mai ales ca asta e trendul acum. Am mai vazut eu catei-patroni si le merge grozav!

- Stii tu ca le merge grozav, Bubulina?

- Da, mami! Daca ai vedea cate like-uri primesc!!!! Au un profit maxim! Sunt bogati!

- Si vrei si tu sa fii bogata in like-uri? 😃

- Pai, de ce nu? Uite, tu crosetezi, eu iti fac reclama, te promovez, te laud, lumea o sa te placa si pe tine, ca asa zic eu, iar pe mine toata lumea ma place, deci o sa-mi faca orice capriciu, si vom primi like-uri fara numar, fara numar!

- Adica, eu sa fiu angajata ta?

- Da. Tu lucrezi, iar eu incasez. Vezi ca incepand de maine iti stabilesc targhetul pentru o zi. Cat lucrezi tu, eu te supraveghez, sa nu tragi chiulul si sa nu pierzi vreun ochi. Ai grija, ca eu sunt o patroana cu simtul responsabilitatii, o sa te si critic daca e nevoie.

- Dar tu stii, Bubu, ca patronii isi platesc angajatii? Tu cum ma vei plati pe mine?

- Pai, iti dau si tie o parte din like-uri. Cate vrei? Hai, negocieere salariala!

- Si vrei sa mergem la magazin sa cumparam boabe pentru tine si sa platim cu like-uri? 😃

- Da. Si sa le spui sa sunt de la Ema Boema Bubulina Haute Coutute, pe numele meu intreg, de patroana. O sa-ti dau si in scris. Pun si stampila cu labuta. Dar, vezi, sa nu cheltuiesti mult! ca eu am un buget stabilit si n-am de unde sa mai tai, ca guvernantii. Trebuie sa-mi iasa bilantul.

- Bine, sefa! 😃














27.01.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)