duminică, 12 februarie 2017

Iubirea Seducătoare, Transformatoare, Evolutivă



De o mie de ori

http://oglinzilesufletului.blogspot.ro/2013/01/de-o-mie-de-ori.html

De o mie de ori să îmi spui „te iubesc”!
Să nu crezi că-i prea mult pentru sufletul meu!
Glasul tău cald şi blând îmi pătrunde-n adânc
Unde simt că nimic nu-i prea mult, nici prea greu!

De o mie de ori, dragul meu, să-mi săruţi
Ochi albaştri, frumoşi, ce cu drag te privesc,
Buze moi ce-ţi şoptesc, tot de-o mie de ori,
Te iubesc! Te iubesc!! Te iubesc!!! Te iubesc!!!!

De o mie de ori înfăşoară-mă strâns
Cu iubirea ce-o simţi pentru mine acum,
Ia-mă-n braţe şi taci când vorbesc pentru noi
Două inimi ce ştiu să ne poarte pe drum.

De o mie de ori voi muri şi-nvia,
De o mie de ori fi-voi rug şi altar,
Fi-voi foc de nestins şi lumină din flori
Când, de-o mie de ori, îţi voi fi alb hotar.

Nu te teme să fii, de o mie de ori,
Mângâiere şi dor pentru inima mea!
Nu te teme când simţi cum în tine pătrund
Şi-n adânc răscolesc doar cu dragostea mea!

De o mie de ori vei muri şi-nvia
Când vei fi doar al meu, Zeu şi drag prizonier,
Când doar eu îţi voi fi şi icoană, şi trup,
Şi etern infinit, şi moment efemer.

 (16.01.2013)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)