duminică, 5 februarie 2017

Iubirea Înţeleaptă, Armonioasă, Liniştitoare



Aievea-i sau visez? 

http://oglinzilesufletului.blogspot.ro/2013/03/aievea-i-sau-visez.html

Încă nu ştiu, aievea-i sau visez? Apusul lângă mine te păstrează?
Când orologiu neînduplecat, în miez de noapte, drumul îl veghează
Tot lângă mine eşti? N-ai dispărut? Şi nici o vrăjitoare din poveste
Nu mi te ia din braţe? Şi-n broscoi nu te transformă, oare, fără veste?

Încă îmi pare că trăiesc un vis, că mângâierea ta e-o-nchipuire,
Că dorul după tine m-a învins şi delirez, bolnavă de iubire!
Mi-e, parcă, teamă că ai să dispari când dimineaţa fi-va la fereastră,
Că n-ai să te mai oglindeşti, zâmbind, în mine şi-n privirea mea albastră.

Încă mă simt ca într-un vis frumos când te trezeşti în zori tot lângă mine!
Îţi mângâi ochii, gura îţi sărut şi mă lipesc cu trupul tot de tine,
Te înconjor cu braţele-mi fierbinţi să mă conving că ziua mi te lasă,
Că n-am visat, că singură nu sunt doar cu o umbră-n aminitiri şi-n casă.

  (05.03.2013)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)