luni, 13 februarie 2017

Iubirea Nobilă, Elegantă, Rafinată

Gradina lui Dumnezeu
Autor: Adrian 
 
https://albastruarcturianpoezii.wordpress.com/2015/06/25/gradina-lui-dumnezeu/

Cand ochii tăi in Iubire sufletul mi l-au cuprins
Si pașii Șoaptei tale cărări de Vis indata mi-au deschis,
Te-am cuprins in brate și, in doi, in Zbor ne-am avântat
Spre Ceruri de Lumina, cu ingeri diafani ce ne-au intâmpinat.

Prin coruri sfinte și șoapte magice, din harpe aurii,
Cu pași inaripati, cu zâmbete-n privire, noi am dansat zgolbii,
Iar zânele si ielele, prin flori inmiresmate cu eter ne-au petrecut
In Gradina Fermecata, cu gnomi si spiriduși, curioși cand ne-au vazut.

Un sunet tandru, din glas de păsări Curcubeu, cu dragoste ne-a amintit
De Drumul misterios, de cântec și culoare, pe care in Zbor noi l-am ivit.
Si iată-ne in camera, in visul inserarii, imbrățișați si impletiti,
In aure sfioase, in ritmul blând al Lunii, privind spre geam uimiți.

Din fereastra intunecata, printre Stelele răzlețe, o silueta incet valsa
Si imbrațișarea noastra, in Șoapte fermecate, usor, o invăluia,
Ne-am minunat atunci de Zborul cel de taina, ce il trăim  mereu
Si am știut ca pururea, in brațele Sale, noi suntem in Grădina lui Dumnezeu.

25 iunie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)