marți, 23 august 2022

Testimoniale si Cuprins de carte „Oglinzile Sufletului - Poeme de Iubire”, autor Liliana Pascanu

 


Volumul meu "Oglinzile Sufletului - Poeme de Iubire" (click pe titlu pentru detalii), lansat in luna iulie 2022,  este disponibil in format pdf, contine 453 de poeme si are 359 de pagini tip A4. 

Este organizat în şapte secţiuni, evocand şapte teme distincte:

1. Labirintul Oglinzilor 

2. El mi-e Oglinda 

3. De ce, Eva? 

4. Floarea de Crin, iluzia din Oglindă, 

5. Priveşte-Te, Doamne, în Oglindă! 

6. Cioburi de Oglinzi

7. Mamele de îngeri, Oglinzi înlăcrimate 

Iubirea este  axul central al cartii, in jurul caruia graviteaza totul. Iubirea de sine, Iubirea de Sufletul Oglindă, Iubirea de Dumnezeu, Iubirea ancestrală a Femeii primordiale, Eva, Iubirile trecătoare, Iubirea karmică, Iubirea platonică, iluzorie, Iubirea materna, Iubirea pentru frumuseţile lumii, fără limite.

Şi, mai presus de orice, în acest volum de poeme este vorba despre Femeia redescoperită în Sine însăși şi despre Feminitate.

Testimonial de la cititori:

Si totusi exista inca poezie!

Asa cum florile de primavara rasar rasfirate pe campul uniform, intr-o lume avida de informatii, poezia hraneste sufletul care doreste sa danseze in ploaie, sa asculte melodia vantului, sa viseze la cel mai frumos rasarit...” Adrian P.

Mărturisesc că este o încântare pentru suflet și o citesc cu mare plăcere.

Cuvintele aduc raze de Iubire ce ridică vibrația și te transpun în Universul Iubirii căruia îi aparținem și de care ne separă doar egoul.

Este o mare realizare cartea, din punctul meu de vedere, să te poată transpune într-o stare de deschidere și simțire a Iubirii, atât de puternică.

O citesc cu bucurie și când voi ajunge la final o voi relua pentru încântarea pe care o aduce sufletului. Liviu D.

*

“IUBIREA NU ESTE ÎNTÂLNIREA A DOUĂ CORPURI,

IUBIREA ESTE O FRECVENȚĂ

Iubirea nu se căută în standardele frumuseții, în idealizarea persoanei perfecte care nu greșește niciodată sau în cea care are exact aceleași pretenții.

Iubirea nu poate fi „căutată” pentru că nu se ascunde de nimeni.

Este o frecvență care în cea mai mică mișcare internă este agitată și emisă în unde de energie care vibrează în univers.

Nu suntem oameni care caută Iubire, suntem Suflete care respiră în această energie, care atrag și resping în funcție de nevoile și alegerile lor.

Dragostea este acea frecvență, atât de apropiată și atât de simplă, încât atunci când ne uităm în afară nu o putem vedea.

Cine găsește IUBIREA, o găsește nu pentru că a căutat-o, ci pentru că a simțit-o... iar vibrația ei i-a atras pe ceilalți asemeni lui, către el.

Când înțelegem că cheia experienței iubirii nu constă în cine suntem, în înfățișarea pe care o avem sau în imaginea pe care o construim, ci în capacitatea de a ne manifesta, în primul rând în interiorul nostru, abandonăm iluziile și nevoile ego-ului și ne satisfacem setea de această sursă inepuizabilă.

Așadar, nu este vorba de a fi cu cineva.

Este despre a fi confortabil cu tine însuți, este despre a nu ne proiecta nevoile asupra celorlalți, este despre a ne elibera de tiparele sociale, de traumele trecutului și de a ne accepta într-un mod atât de profund și de frumos.

Importanța de a te IUBI și de a vibra pe această frecvență.

Pentru că această stare este LEACUL rănilor noastre, este comoara pe care am căutat-o ​​atât de mult.

Nu căutați Iubire, trăiți în Iubire... și orice altceva va avea sens.”

Sursa: Arturo Cárdenas

*

„Oglinzile Sufletului -  Poeme de Iubire”, autor Liliana Pascanu

Cuprins

În loc de prefaţă....

Te iubesc, Liliana!

Sunt Oglinda ta


1. Labirintul Oglinzilor

Motto:

“Tu când mai trăiești așa cum vrei?

"Cine ai fost înainte să fii ce ți s-a spus că trebuie să fii?" - Călin Georgescu

Parafrazând, eu aș mai întreba în plus:

Ce ai făcut înainte să faci ce ți s-a spus că trebuie să faci?

Ce ai simțit înainte să simți ce ți s-a spus că trebuie să simți?

Ce ai gândit înainte să gândești cum ți s-a spus că trebuie să gândești?

Ce ți-ai dorit înainte să-ți dorești ceea ce ți s-a spus că trebuie să îți dorești?

Care e binele tău, înainte de binele pe care l-ai adoptat pentru că ți s-a spus că ăla trebuie să fie binele tău?

Ce crezi tu că este "frumos", înainte de "frumusețea" pe care ai apreciat-o așa, după ce ți s-a spus cum trebuie să fie "frumusețea"?

Care este Adevărul tău înainte de a crede în acel adevăr despre care ți s-a spus că este adevărul în care trebuie să crezi?

Dacă îi tot asculți pe aceia care îți spun ei ce "trebuie" să trăiești, tu când mai trăiești așa cum vrei, așa cum îți place, așa cum simți, așa cum ești “ Liliana Pașcanu - Cartea „Grădină pentru Aripi şi Vise – Bucureşteni mutaţi la ţară, în Ardeal, vol.3”

*

Principiul Oglinzii și al Rezonanței guvernează Universul și Lumea noastră.

*

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.

*

Cuvântul dat de Ursitoare

Natura noastră divină

Va trece

De azi

Am uitat să fim copii

Trăind Acum

Noua energie

Durerea Pământului

Mă voi salva

Te-am căutat

Aş vrea

Iertarea Ta

Vindecată de durere

Simt nevoia să plâng

Un alt început?

Şi când iubesc mă doare...

Mi-e atât de dor

Salvată de mine însămi

Fără Iubire

Frica

Adevărul poeziei

În colivie

Marea şi noi

Voi trece hotarul

Resemnată

Tăcere e în toate

Trecutul şi Prezentul

Floarea roşie de mac

În zori

Acum

Trei urgenţe

Ninsoarea de lumină

Eu plâng

Eliberată de trecut

Aromă de cafea

Vacanţa

Floare de Crin

Opreşte timpul pentru mine

Flori în suflet

Renasc din cenuşă

Prizoniera mea, tristeţea

Melodia iubirii

Albină în stupul omenirii

Moara timpului

Sunt albă crizantemă

Nostalgii de toamnă

Te chem

Iubesc Pământul!

Sunt atât de optimistă!

Nevoia de suferinţă

De unde ştiu că-s fericită?

Cântecul ploii de toamnă

Sfârşit de toamnă

Reînvăţ iubirea, inima învaţă!

După cum am fost, aşa EU SUNT!

Floare în inimă-nflorită!

Pasul către mâine

Gărgăriţa, muza mea

Lecţia pasului înapoi

Cărări de ape

Aroganţă şi smerenie

Dincolo de ziduri

Respir din nou

Un rol secundar

Cuvinte din Lumină

De iluzii vreau să mă dezleg

De ziua mea

Vise albe de crin

Şi eu cred în Moş Crăciun!

O inimă şi-o iubire

Lumina Lui va străluci în toate

Cuvântul Iubirii, oglinda Ta

Azi mă detaşez

Pentru aceste clipe de-ndoială

Îmi iert...

...prin paşii unui copil mare...

E timpul tău, azi, Omule

fiu doar...

S-a stins lumina din apus

De vorbă cu Oglinda

În căutarea aripilor mele

Iubirea în inimi s-o primim

Buna Vestire

V-aduc în inimi ghiocei

Caut Lumina

Lumina-i în visele mele

Vreau să fiu...

Frumuseţea este în ochii privitorului

Iubirea, de suflet Creator

Azi vin…

Când eşti departe, Doamne...

Sunt o mângâiere

N-ai plecat copilărie!

Zbor de buburuză

Tu, copilărie?

La ceas aniversar

Dragii mei colindători

Noi toţi, împreună!

Arată-mi, Doamne!...

Iubirea

Iubeşte-mă, Mamă!

Nimic nu mai doare...

Aripile mele

în aşteptare

Sfatul meu

Am timp din nou

Aşteptându-l pe Moş Crăciun

Ai grijă de sufletul meu!

Priveşte-te în ochii mei

Ce simţi?

Îngeraş de suflet păzitor

Acest copil

În vid

Mi-e somn de veşnicie

Toamnă, dansează cu mine!

Cântă-mi, toamnă frumoasă

Dor de crizanteme

Eu Sunt din Tu Eşti!

Trezeşte-mă, Doamne!

Fără Mine nimeni, nimeni nu-i!

Hai, îndrăzneşte, fii întreg, deplin!

Azi mă-ntregesc cu tine-n infinit!

Acum e-un început

Lumină din Copil

Oglinda Iubirii

Un vis frumos

Nu sunt o sfântă

Învăţ să fiu Dumnezeu întrupat

Dumnezeu nu m-a lăsat

Arome de toamnă

M-am schimbat

Omule, nu te descuraja!

Ce toamnă frumoasă!

Îţi mulţumesc, Doamne!

Fluxul Divin

Crezul meu, iubirea

Demisia si plecarea spre Oz

Metamorfoza

Poemul meu

O altfel de scrisoare către Moş Crăciun

O mie de flori

Să fiu a Lui

Gata, te-am scris

Vocea mea

Roi de fluturi albi

Dragoste de porumbei


2. El mi-e Oglinda

Motto:Împreună am trecut prin aceste aventuri şi împreună descoperim, pas după pas, nesfârşirea.

 "Nici nu ai idee cât de mult am căutat un cadou pentru tine. Nimic nu a părut potrivit. Ce rost are să aduci aur unei mine de aur sau apă unui ocean? La orişice m-am gândit era ca şi cum aş fi adus mirodenii Orientului. Nu este nevoie să îmi dau inima şi sufletul pentru că tu deja le ai. Aşa că ţi-am adus o Oglindă. Uită-te la tine şi priveşte-mă pe mine!" Eu sunt Oglinda ta.

~Rumi~

Dorul călător

Unde eşti, Dragostea mea?

Te voi iubi şi-atât!

Te vreau al meu deplin!!!

În visele tale mă chemi

De o mie de ori

Dă-mi toata dragostea ta

Porumbelul meu alb

Îţi vine să crezi?

Eşti în visele mele!

Nu e numai o poveste

Bărbat cu suflet de Zeu

Am încredere-n tine

Am încredere-n mine

Am încredere-n noi

El mi-e Oglinda

Ţi-e dor?

Cum oare?

Te iubesc!

Doi cosmici călători

Mărţişorul de la tine

Chiar dacă ştiu

Doar tu si numai tu!

Aievea-i sau visez?

Sărutul meu e fermecat

Să nu lăsăm pe nimeni

Învaţă-mă

A ta îmbrăţişare

Cuminte fericire

Doar pentru mine eşti aici

Cu tine alături

Sunt fericită!

Iubitul meu drag

În al nouălea Cer

Ştiu că mă iubeşti

Sacul lui Moş Crăciun

La răscruce de ani

Tu m-ai numit Femeie

Împlinită si fericită

Ceremonie sfântă

Suntem UNUL

Cât de dulce e gustul iubirii

Zborul spre cuib

Visând cu ochii deschişi

Pentru el (dialog cu Arhanghelul Mihail)

E primăvară iar!

Pentru noi şi pentru Dumnezeu

Vis împlinit


3. De ce, Eva?

Motto:

“Bărbatul şi femeia se caută în vălmășagul imens al vieții omenești. Un bărbat din milioanele de bărbaţi doreşte pe o singură femeie, din milioanele de femei. Unul singur şi una singură! Adam şi Eva! Căutarea reciprocă, inconștientă și irezistibilă, e însuși rostul vieții omului. (…) Instinctul iubirii e reminiscenţa originii divine. Prin iubire numai se poate uni sufletul bărbatului cu sufletul femeii pentru a redeveni parte din lumea spirituală. Iubirea aceasta e rodul divin al sufletului omenesc.” Liviu Rebreanu

Al Evei destin

Eva, Femeia

De ce, de ce, Eva?

Perechea lui, Eva

Pentru Ea

Promisiunea

Inima Femeii

În Sufletul Femeii

Unul lângă altul

Fără El ce-ar fi Ea?

Puterea inimii - Iubirea

Femeie, când tu iubeşti


4. Floarea de crin, iluzia din Oglinda

Motto:

„Dumnezeu folosește haosul pentru a ajunge la tine. În loc să te ferești cât poți de haos, așa cum faci în viața „obișnuită”, dacă intri în Călătoria spirituală este necesar să accepți haosul și să înveți să-i înțelegi semnificația/ limbajul, să înveți că Divinitatea vorbește cu tine dându-ți viața peste cap. Și Divinitatea știe când este timpul ca viața ta să fie dată peste cap și de ce.

Învățați să intrați fără frică în haos, conștientizați: „Ok, acum Dumnezeu vorbește cu mine. Doamne, te ascult, capitulez, las acest haos să-mi schimbe viața, să scoată din viața mea tot ce este menit să iasă din ea. Dă la o parte tot ce este necesar să fie îndepărtat! Știu că acum sunt scoase din viața mea lucruri despre care nu mi-am dat seama că era timpul să le eliberez”.” (Caroline Myss, Traducerea: Mihaela Dan)

Floare de Crin

Iubeşte-mă, te rog, în clipa asta

În clipa asta tu îmi eşti Cuvântul!

Încerci să mă răneşti?

Unde suntem?

Dorinţele tale vor fi mângâiate

O clipă doar ne vom iubi

Noi, dincolo de aparenţe

Am spart oglinda

Te rog, aşteaptă, nu pleca

Mă iubeşti? Sunt floarea ta!

Aş fi ştiut

Îmi voi trimite gândul

Oglindă-ţi sunt!

Lângă tine vine-o floare

Cum să-i spun?

Unde să fugi?

Tăcerea ta mi-e dragă

Eşti trist

Ninge cu petale albe

Acum ştiu că vei veni

Doar tăcerea din noi s-o auzim

Hai, intră, iubire, în inima mea

Cântecul meu de Sirenă

Te simt îndrăgostit

Să nu te temi, iubire

Voi fi parfumul nopţii tale

Jocul tău mi-e tare drag

Mi-e atât de bine

Elixirul tinereţii

Uiţi de toate după un sărut

Adorm în visul tău o clipă

Zborul doar iubire ne va fi

Tristeţea se-aude din două destine

Fiorul în care lacrimi se topesc

ştii că nu e prea târziu

Să nu-ţi doreşti…

Te-aştept să...

Dansează cu mine, iubire

Eu te iubesc!

Destin de Zeiţă

Dor de dragoste

O Floare de Crin în vitrină

De câte ori plângi

Aievea păşeşti către mine

Aripi de fluturi

Te-aştept să uiţi că eşti al lumii

Te leg cu dragoste de mine

Suflete pereche

Cu sufletul iubirea mi-o trăiesc!

Să fim două stele

Iubitul meu drag de departe

Dă-mi numai mie...

Floare de Lumină

Corăbii salvate de Iubire

Ai fost izvor de rouă, ai devenit parfum

Primeşte-mi primăvara

Copilul din sufletul acela

Iubirea, cea mai frumoasă Floare

Minunea Iubirii

De 1 Martie

Primeşte-mă ca mărţişor în suflet!

Eşti dragostea mea

De ce?...De ce?...

Eu–fir alb, Tu–fir roşu

Mulţumesc de mărţior!

Un cuib pentru-o pasăre rară

Cum oare?

Nimic nu e întâmplător!

Parfumul Crinului Regal

Norocul liliacului îndrăgostit

Pe unde?...

Şi eu sunt ca tine

Da, ştiu că nu-i nimeni de vină…

Singurătăţii mele scut

Azi plâng

În Clipa cea mai dragă

Melancolie în duet

Ochii mei

Copilul din tine

Albe iluzii

Primeşte-mă-n sufletul tău

Îmbrăţişarea mea

Doar optsprezece ani ea n-are

Aş vrea, dar nu pot

Şoaptele mele

Farmecul anilor tăi albi

Iubire fermecată

Când inimile noastre cântă

Da, sunt frumoasă!

Să-mi cânţi o serenadă

Eşti tu sau cine oare?

Să-mi spui...

Sărută-mă, iubeşte-mă

Sufletele noastre

A venit primăvara, iubire!

Într-o clipă cu mine să fii

Floarea de Crin fermecată

Buchet de şoapte alb-albastre

Sunt Floarea Ta de Crin!

Dansează cu mine tangoul

Vrei cadoul meu să fii?

Dăruieşte-mi sărutările târzii

Iubeşte-mă în zbor infinit!!!

Mă simt atât de iubită!

Cât de mult aş vrea...

Dincolo de stele

Este de ajuns să vreau?

Să nu te temi

Scântei aprinse-n infinit

Când în sfârşit mă vei găsi

Mă simt cea mai iubită!

Primăvara e-a ta, dacă o vrei!

Nu am ştiut

Ne vom iubi ca două stele

Tu îmi eşti veşnicia

Un râu de-argint îndrăgostit de Lună

spunde-mi, inimă, te rog…

Dincolo de poarta aceea

Pe eşafodul nemuririi

Suntem doi nebuni, dar frumoşi

Atât de...

Departe sunt doar dacă...

Sunt Floarea Ta Albă De Crin

De dragul tău

La mine-n taină te invit

Sfâşietorul bun rămas

Sfâşietoare amintire

Naufragiul în apele iubirii

Iubitule, mi-e-atât de dor!...

Te-aştept, iubitule

În mijlocul grădinii

Mă simt frumoasa ta iubită

Doar tu

Asfinţitul meu de Soare

Ţi-e foame de iubire?

Ţi-e sete de iubire?

Te voi înălţa, dragul meu, pân’la Cer

Te iubesc...

Eşarfele iubirii

Aici, dincolo de stele...

Licoare de iubire

Te-aştept...

Eşti Soare de Lună sedus

În umbra regretelor târzii

Regăsirea

Testul de iubire

Avem atâtea doruri

Un foc înflorit devenim

Drumul către ea

Scântei (1)

La poarta sufletului tău

Ochii-i închid peste lacrimi

Eterne flori de viorele

Scântei (2)

Te aştept să...

Vis de iubire-mplinit

Te aştept acasă

Pas lângă pas şi suflet lângă suflet

Făclii de tandreţe

Când voi fi a lui....

Sunt prizoniera ta

Doar în gând...

Voi fi...

Drumul către stele

Sunt un izvor cu apă fermecată

Un flutur alb îndrăgostit de-o floare

Ştii că sufletul meu infinit...

Dragul meu visător

Sunt Floarea Ta albă de Crin!

Dorinţe nestemate

N-ai teamă de moarte!

Te cauţi

Te-aştept prin petale de alb corcoduş!

Răspuns la chemare

Cu tine stau până în zori

Încă...

Tu, Zeul Pădurii

Plouă între noi

ştii că exist!!!

Nimeni nu ştie

Niciodată nu e prea târziu!

Te-aştept cum nimeni nu te-aşteaptă!

în noapte, târziu, dansând

Voi trece, iubind, orice ultim hotar!

Mă iubeşte... nu mă iubeşte...

Albastră viorea nemuritoare

Da, iubesc!!!

Ce vis, ce minune!...

Comoara mea

Depărtare, nu ştii încă?

Vreau să fii lângă mine

Oricâte…

Iubeşte-mă Acum

Cel mai mult m-a durut

Dezbracă-mă

Ascultă vioara, iubitul meu

Să-mi fii Iubire

Departe nu-s!

Departe nu-s, iubire!

Doar în vis

Aş vrea să-ţi fiu...

Cum?

Crucificaţi din iubire

Oricât de departe

Mă văd în oglindă

Pentru cine?

Soarelui meu

Nu mai vreau!

În faţa ta, iubite

Nimeni, nimeni, niciodată

Cine sunt eu?

Să nu mă minţi!

Azi nu eşti aici

Dac-ai fi fost aici

Oare e de-ajuns?

Da, îţi este dor de mine!

Noi doi, împreună

În inima ta sunt!

Voi fi cuminte

Iubeşte-mă!

De ce oare?

Poate că...

De câte ori?

Sfârşitul poveştii de dragoste

Pân’la sfârşit

Te rog să nu mă-ntorci

Mi-e încă dor...

Soarta e de vină…
Te rog, Doamne, salvează-l de mine!

Dacă tu vrei, Iubitule…

Oricât de departe cu trupul aş fi

Nu toate trec în lume

Îţi spune corbul: „Niciodată”?

Ceartă-mă spunându-mi „Te iubesc!”

Adio

Dragostea mea, adio...

Floare de Crin


5. Cioburi de Oglinzi

Motto:

“Avem nevoie de timp pentru a ne pune în ordine gândurile, sentimentele, cuvintele.

Avem nevoie de timp să înţelegem, să pansăm rănile, să vindecăm, să închidem cu blândeţe, uşile trântite de furtună, să iertăm, să redeschidem ochii şi să zâmbim.

Uneori acest timp este plin de lacrimi. Doare. Simţim nevoia să ne ascundem, să fugim, să ne izolăm în tăcere. Nimic în jurul nostru nu mai contează. Nimic nu se întâmplă. Noi nu mai facem parte din lumea care se mişcă în jur. Nu ne mai conectăm la ea. Nu ne mai raportăm la ea. Rămânem singuri în furtuna interioară. Şi avem nevoie de timp să lăsăm ploile să se liniştească, vântul să tacă, amintirile să nu mai ardă.” Liliana Paşcanu – blogul personal

Sunt Eu în mii de cioburi

Versuri pentru tine, cititorule

Am spart oglinda

Zidită în cuvânt

Cântecul lebedelor

În tăcerea acestei clipe

N-ai ştiut în clipă să rămâi prezent

Sufletul meu te colindă, iubire

Tu eşti sau omul de zăpadă?

Să uit...

Iubirea noastră, dans de fluturi albi

Ca o prinţesă

Focul dintre noi

În tine m-am privit

Sunt un înger sau nălucă?

Sărutul tău prin petale de crin

Te iubesc şi eu pe tine!

În seara de Ajun

Dincolo de stele

Să-ţi fiu lacrimile ultimului inorog

Nu am fost doar un vis

Stelele doar noaptea strălucesc

Am ştiut că nu mai sunt a mea

Necunoscutul

Da, tu ştii deja că da!

Te iubesc cu ochii-nchişi

Ai fost întâi copilul care m-a iubit

Suntem un suflet rupt în jumătăţi

Eşti parfumul iubirii mele

Eşti cumva miliardară?

Libere îmi sunt cuvântul, inima si gândul

Mă simt oglinda ta

În clipa dintre ani

Când paşii tăi sfârşi-vor căutarea

Aş vrea să-ţi fiu...

Spre inimă m-a dus cărarea

Prin flăcări de iubire

Iubirea atotvindecătoare

Paşă, te rog să-l ierţi!

Alfa şi atât?

Incubatorul de vise

Cuiul dacic

Ce lume-i asta?

Clipa

Frunza de castan

Agonie

Marea

Prea târziu

Aş vrea

Dezlegare

Pe cărarea viselor

Anii mei tineri

Prima zi

În aşteptarea maturităţii

Insolaţie

Am greşit?

Despărţire

Declin

De vorbă cu o muză

Parfumul florilor de tei

Satul din pădurea de salcâmi

Sânzienele

Apusul soarelui

Anii de pe urmă

Sămânţa vieţii

Urare de Anul Nou


6. Priveşte-Te, Doamne, în oglindă!

Motto:

“Apoi, Dumnezeu a zis: „Să se facă Pământ!” Şi s-a făcut Pământul, iar Dumnezeu S-a întrupat în el, a devenit sămânţă şi frunze, muguri şi flori, şi-a crescut aripi şi a zburat, şi-a luat trup de vieţuitoare şi s-a înmulţit, s-a născut pe Sine însuşi în trup de om, apoi s-a privit în oglindă şi s-a făcut pereche omului, apoi a înflorit în nenumăraţi oameni-flori, a zburat prin nenumăraţi oameni-fluturi, şi a lucrat pământul cu nenumăraţi oameni-albine. Şi a văzut că e bine.

După un Timp, într-o zi de Sărbătoare, Dumnezeu a decis să se odihnească. A redevenit sămânţă, şi-a refăcut cocon protector de lumină, iar în Adam si Eva s-a redescoperit ca fiind Idee Pură, amintindu-şi de El-Cuvântul, A-toate-Creatorul. Şi s-a reînălţat pe sine, Dumnezeul-Pamânt, Dumnezeul-Floarea, Dumnezeul-Fluture, Dumnezeul-Vieţuitoarea şi Dumnezeul-Om în Lumina Împărăţiei Sale, a Nesfârşirii de Trup, de Timp, de Cuvânt. Şi a văzut că e bine.” Liliana Paşcanu - Cartea „În Căutarea Grădinii – Bucureşteni mutaţi la ţară, în Ardeal, vol.1”

Priveşte-Te, Doamne, în oglindă!

Maria Magdalena (în ziua de Florii)

Mireasa Cerului

El va aprinde Lumina-nviind

Răstignirea şi învierea

Eterna Iubire de moarte ne-nvinsă

Te-aştept să vii Lumină din Lumină

Te naşti în mine

Hristos a înviat!

Prin Tine mă întorc din nou în mine

Cântă colinde, Copile!

Duminica Floriilor

Săptămâna Patimilor

Lumină din Lumină…

Nu suntem fire de praf

Tu, eşti acolo?

Îţi mulţumesc!!!

Porumbelul Alb

Curcubeu de toamnă (de Sf. Cuv. Parascheva)

Lumina Ta

Am rămas copilul Tău

De ziua florilor eu plâng

Botează-mă, Ioane!

Arhanghelul Gabriel

Sfântului Andrei


7. Mamele de îngeri, oglinzi înlăcrimate

Motto:

“Întotdeauna, când crezi cu putere într-un scop, când ai entuziasm şi eşti tu însăţi motivată să porneşti o acţiune, nu da înapoi. Fii exemplu altora, învinge-ţi propriile îndoieli şi mai ales îndoielile altora, caută sprijin dacă e nevoie şi continuă. Din păcate, uneori, viaţa ne scoate înainte şi ispite diverse sau ne creează conjuncturi ciudate pentru a ne deturna de la drumul început, pentru a ne descuraja, pentru a abandona. Dumnezeu însă ne va spune că suntem acolo unde trebuie să fim, că facem ceea ce trebuie să facem. Nimic nu este la întâmplare, chiar dacă, de cele mai multe ori, noi nu-i înţelegem planul. 

Sunt aici împinsă de forţe lăuntrice care mă uimesc şi pe mine, de sentimente puternice, pe care nici eu nu le înţeleg. Dar simt că toate aceste demersuri ale noastre sunt de folos. Este un sentiment mai presus de argumente logice. Cineva s-a vindecat. Cuiva i-au folosit. Cineva a folosit aceste daruri ca pe un felinar către calea cea bună. Cineva, citind şi răsfoind aceste pagini, şi-a regăsit în lăuntrul său forţa de a merge mai departe." Liliana Paşcanu - Cartea „Zborul  – Bucureşteni mutaţi la ţară, în Ardeal, vol.4”

Eternul Miracol, Maternă Alinare

Trimit spre voi…

S-a pierdut

Iertare-Ţi cer

Durerea ta

A ales-o

Doar să iubim

Se naşte

Suferinţa

Exemplul Maicii Domnului

Iubit de sfinţi

Fără copil

În trecut

În aşteptare

S-a înălţat

Te-aştept, copilul meu

Gândurile Mamei de înger

Gândurile fiului înger

Împreună în Rai: tată şi fiu

Ziua mamelor de îngeri

Vei pleca

În Săptămâna Luminată

Semne

Am învăţat despre voi

Acum şi tu

Mă voi ridica

Invitaţie la joacă

Te-aştept în noapte

Clopoţei de lăcrămioare

De ziua îngerului tău

A mai plecat un sufleţel

Voi reveni, mamico

Prunc după chipul Tău

Înaintaţi spre cei ce n-au!

De ce E.M.M.A. ?

Epilog Manifest 

Motto: "Nu poti salva pe nimeni. Poti fi alaturi de altii, sustinandu-i dintr-o stare de echilibru energetic si pace interioara. Poti sa le impartasesti din Cunoasterea ta, sa le impartasesti perspectiva ta asupra unor situatii, dar nu le poti inlatura tu durerea. Nu poti merge pe Calea lor, in locul lor. Nu le poti da raspunsurile potrivite pentru ei. Este necesar ca ei sa-si puna propriile intrebari, sa isi gaseasca propriile raspunsuri, sa-si traiasca propria nesiguranta, sa isi priveasca propriile incertitudini. Este necesar ca ei sa faca propriile greseli, sa isi simta propriile tristeti, sa-si invete propriile lectii. Daca vor cu adevarat sa fie in pace cu ei insisi, este necesar ca ei sa urmeze cu incredere Calea propriei vindecari, care li se dezvaluie pas cu pas. Li se dezvaluie lor, nu altora." Sursa: Jeff Foster

Manifest

Autor: Liliana Pascanu 

Oamenii cei buni şi vrednici, mai ales cei vechi pe ştate,

Au ajuns să fie-n schemă tot din ce în ce mai rari.

Auzim aproape zilnic de ciudate dispariţii

Ce ne duc cu gândul către dinozaurii cei mari.

 

Specia  li se restrânge şi mă-ntreb: cine-i de vină?

Arealul–n transformare? Braconierii traficanţi?

Vânătorii de  imagini, suveniruri şi rapoarte?

Clima - iarăşi în schimbare?  Găurile din talanţi?

 

O fi vina celor care biciuie cu–nfrigurare

Tot caii ce trag căruţa să o scoată din noroi?

Sau a celor ce oferă, îmbrăcată-n poleială,

Doar otravă-n loc de premiu - c-aşa-s regulile noi?

 

Circulă păreri şi vorbe că extincţia îi paşte,

Că-n curând, doar prin istorii, despre ei vom mai citi,

Că îi vom vedea-n muzee, împăiaţi ca vechi trofee,

Şi, ca despre dinozauri, despre ei vom mai vorbi.

 

Eu m-am hotărât. De astăzi voi pleca spre-o altă lume.

Şi-am să-mi las în urmă haina de haiduc bun şi viteaz.

Prea mă strânge şi, îmi pare, chiar că este demodată.

Poate-o ia un altul-n spate, unul care-i mult mai breaz.

 

Eu nu am imunitate nici la bici, nici la otrăvuri.

Nici  la clima ce se-anunţă nu vreau să mă adaptez.

Nu m-atrage nici ideea rolului de dinozaur

Împăiat de-acei pe care, azi, aici, îi infierez.

 

Am să-mbrac o altă haină, poate cea a Dorotheei,

Fata-aceea din povestea Vrăjitorului din Oz.

Şi-am să plec către tărâmul fermecat, plin de mistere,

Către lumea-aceea-n care totu-i colorat în roz.

13.10.2023

Pentru alte detalii si comenzi, va rog sa trimiteti mesaj la adresa de email:  liliana.pascanu@gmail.com

 

23.08.2022


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)