vineri, 5 august 2022

Selfie-uri pe promenada regilor, Polistoaca

 

Editare ulterioara, in 06.08.2022

Stiti cum se numeste o femeie care isi face selfie-uri cu nemiluita, fara numar, fara numar? 

O femeie fericita, care se simte bine in pielea ei! Care se simte extraordinar de bine in pielea ei, mai exact.

De la inceput va spun ca pun multe selfie-uri si ca nu sunt doua la fel, chiar daca, aparent, unele dau impresia asta. :)))))

Azi a fost o zi minunata de vara chiar de la primele ore ale diminetii, cand Adrian a avut ideea de a ma trezi mai devreme, ca sa avem timp sa facem tot traseul nostru de plimbare, cel care include si Polistoaca, pana in orele pranzului, ora mesei.

Minunata zi! Calda, dar nu caniculara, si fara umezeala aceea sufocanta a zilelor toride de dupa ploile torentiale, cum a fost prima parte a lui iulie, de exemplu.

Pe Polistoaca azi au fost mai multi turisti decat de obicei, veniti in plimbare prin padure. Nimanui nu i-a mai pasat de ursi, cu atat mai mult cu cat, se stie, ei oricum ocolesc aceasta promenada, caci ar veni degeaba, acolo nu au cosuri de gunoi unde sa gaseasca ceva de mancare.

Asadar, lumina fiind extraordinara, stralucirea aerului suficienta si fara excese, dar si fara polenul alergenic plutind in vazduh, ca in lunile precedente, toate acestea au format conjunctura perfecta pentru selfie-uri fara ochelarii de soare la ochi, si fara grija ca mi-ar putea lacrima ochii de la lumina.

Oricum, nici n-am avut de ales, de altfel, caci am ramas fara ochelari de soare. Ii mai tineti minte? Ochelarii aia smecheri, datorita carora toate pozele mele ieseau perfect? Nu mai sunt. Le-a crapat rama intr-o zi. 

Apoi, o vreme, am apelat la cealalta pereche de ochelari de soare, care sunt mai putin smecheri decat primii, dar suficienti de smecheri incat pozele sa-mi iasa in continuare perfecte. Dar, ce credeti? Le-a crapat si lor rama! 

Cred ca a fost o conspiratie la mijloc, vreun demers ocult al Illuminatilor, desigur, altfel nu-mi explic. :)))

Acum, ce era sa fac? Chiar sa nu-mi mai fac selfie-uri pentru ca ramasesem fara ochelarii de soare smecheri? Nu puteam! Ma simteam prea bine in pielea mea! Asa ca mi-am facut. :)))

L-am mai rugat si pe Adrian sa-mi faca si el cateva cadre de la distanta, dar numai atat cat sa nu apar aici, pe blog, cu o mie de selfie-uri identice. :)))))

Ca sa-mi protejez totusi ochii de lumina soarelui, pe timpul plimbarii, mi-am luat azi cu mine niste ochelari heliomatici, dar nu mi se par suficient de smecheri. In nici un caz, nu sunt atat de smecheri ca cei de soare, pe care i-am avut. Asa ca ma descurc si eu cum pot, ce sa fac?!

Ca sa nu mai lungesc vorba mult, voi posta toate pozele facute azi pe Polistoaca, promenada regilor, unde chiar m-am simtit ca o regina. Pardon, ca o printesa! Pai, bineinteles, stiti doar, toate femeile se viseaza printese, nu regine! Cred ca este evident de ce. :))))) 

Ma rog... unele femei se mai viseaza si zane...! cum este cazul subsemnatei.  Aroganta maxima!

Deci, da, azi m-am simtit fix ca o Zana Printesa, na!  :))))

Editare ulterioara, 06.08.2022

PS. Oare lumina asta usor difuza, translucida, luminoasa, diafana, din toate selfie-urile mele, este de la faptul ca m-am simtit chiar ca o Zana? Am auzit ca fix exact asa sunt si zanele..... :))) 

PS 2 - Dar stiati ca Zanele poarta si blugi? Pun la final o poza facuta de paparazzi! :)))) 



















































































05.08.2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)