luni, 21 ianuarie 2013

Nu e numai o poveste


A fost scrisă-acolo-n stele, pentru timpul care vine,
O poveste minunată într-un minunat decor.
Şi-a fost prorocit prin pagini că noi doi vom fi eroii
Ce-i vor desluşi misterul doar prin inimile lor.

Într-o seară liniştită, fermecat de luna plină
Şi de-a mea chemare tandră, către mine vei veni.
Îmbrăcat în straie albe, ca un Prinţ din vechi istorii,
Călărind pe cel din urmă inorog, mă vei găsi.

Printre codrii albi de vise, pe un vârf înalt de stâncă,
Vei găsi castelu-n care eu, Prinţesa, te aştept.
Îţi voi flutura tot timpul o eşarfă la fereastră,
Să mă vezi din depărtare şi să ţii tot drumul drept.

Când la poartă vei ajunge porumbeii-ţi vor deschide
Şi intra-vei pe tărâmul unde-mi vei fi prizonier,
Unde numai eu cu tine vom continua povestea
Scrisă-acolo, printre aştri, chiar în al nouălea cer.

Mari primejdii te aşteaptă-n fermecata mea cetate!
Ispitit vei fi într-una de vrăjitele-mi priviri!
Iar sărutul meu fierbinte ţi se va-mpleti prin paşii
Ce te poartă către mine printre albele-mi zidiri.

Din saloane maiestuoase dulci cântări te vor atrage
Către pragul peste care, curajos, tu vei păşi.
Calde mreje de fecioară blând, uşor, te vor cuprinde
Şi, înfiorat de toate, vei începe-a mă iubi.

Astfel, numai în iatacul alb şi parfumat de floare,
Numai prin petale sfinte de iubire când vei fi,
Vei cunoaşte că povestea nu e numai o poveste!
Şi în braţele-mi de fată, fericit, te vei trezi.


Bucuresti : 21.01.2013
***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)