marți, 8 ianuarie 2013

Te vreau al meu deplin!!!




Nu ştiu ce va fi mâine şi nu vreau să-mi creionez din gânduri aşteptări,
Însă aş vrea să pot din nou visa! Cu aripi albe, mari, să zbor spre zări!
Să pot din nou să fiu ca un copil ce-aleargă fără teamă printre flori,
Să pot din nou să evadez, zâmbind, din ale vieţii strâmte închisori.

Pe-o altă cale azi încep să merg şi încă nu ştiu ce-mi deschide ea,
Dar vreau să pot alături să îţi fiu şi ştiu, de vrei şi tu, că voi putea.
Fragil e podul peste care trec, dar am curaj ’nainte să păşesc,
Căci inima îmi spune ne’ncetat că mă îndrept spre omul ce-l iubesc.

E altfel drumul de cum îl credeam şi înţeleg că trebuie să-l las
Să-mi povestească despre amândoi clipă de clipă şi pas după pas,
Nu pot să văd spre ce ne îndreptăm, n-am să trimit spre ceruri rugăminţi,
Doar te iubesc şi-ncerc să pot crea vise frumoase, simple şi  cuminţi.

Dacă în pieptul tău mă simţi vibrând, întinde-mi mâna! Prinde-mi-o pe-a mea!
Şi ţine-o strâns ca să nu mă mai tem de tot ce-n cale să-ntâlnesc n-aş vrea.
Ştiu că nimic nu-i scris în veşnicii, dar, de va fi un timp pentru noi doi,
Te vreau al meu deplin!!! Cu tot ce eşti!!! Mă înţelegi? Doar tu şi eu. Doar noi.

Bucuresti : 08.01.2013

***


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)