sâmbătă, 15 aprilie 2023

Salata de "boeuf fara boeuf".... dar "mistica"!!!! :))))

 

Gata, am facut-o iar! :))))

In timp ce afara a fost o vreme minunata, perfecta pentru plimbare, eu am stat in bucatarie si am facut salata asta de boeuf fara boeuf, dar cu mazare. :))))

Sa nu aud nici o carcoteala.....! ca de ce-i cu mazare, ca trebuia fara mazare! Nu-i treaba nimanui ce fel de salata fac eu! Este doar fix treaba noastra ce vrem sa mancam! Fiecare sa-si faca in bucataria lui/ei ce-i place, ok? Doar "mistica" sa fie. :)))

Oricum, trebuie sa-mi notez in calendar, sa ramana pentru posteritate ziua asta stelara: in 15 aprilie 2023, inainte de Paste, am facut ultima salata de boeuf! Sa fie clar! :))))

Deci, gata! Nu mai vreaaaaau!!!! Nici platita nu mai fac! Nici torturata! Gata! Apa plata cu lamaie, baby!!! Mi s-a aplecat de la atata "misticism". :)))))


































PS. Acum am bagat-o la frigider, unde trebuie sa stea pana maine, pentru imprietenirea aromelor din legume si din maioneza. 

Apoi, voi pune o parte pe platouri, unde voi realiza si decorarea de rigoare, pentru servire, iar restul in vase de sticla cu capac. 

E buna, buna, nimic de zic, e foarte buna, dar, oricum, am zis, NU MAI FAC!!!!! :)))))



15.04.2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)