miercuri, 5 aprilie 2023

Ciorba de urzici.... mistica! :))))

 

Hahaha...!!!! Ce, credeati ca am uitat de "misticism"? Nope, n-am uitat, doar v-am lasat sa credeti asta! :))))

Asadar, azi am facut cea mai "mistica" ciorba de urzici din cate exista pe planeta! In cosmos? Da, parca da mai bine daca spun in cosmos, nu? Ok, asa ramane. :)))

Inainte de a va povesti despre ciorba noastra mistica, sa va spun ceva despre iarna noastra mistica din Predeal. Si cam din toata zona montana si de deal, caci, dupa cum am vazut in on-line, a nins in cam toata aria carpatica. 

Cand m-am trezit dimineata, in jur de 11:00, ca printesele :)))), nu mai ningea. Trecuse plugul prin fata blocului (de aseara au inceput curatarea carosabilului) si, probabil, mai ninsese ceva peste noapte, caci toata lumea era afara, la dat zapada prin parcari, pe alei, pe scarile de bloc, peste tot pe unde era nevoie. Erau vecinii cu lopetile la lucru si a iesit si Adrian pentru o repriza de dat zapada, caci face bine si la fizic, si la psihic, dar si la relatia sociala cu vecinii. :)

Din datele meteo din on-line am vazut ca, la cele 38,9 cm strat de zapada, cat se depusese ieri, s-a mai adaugat "zapada noua" de cam 10,7 cm. Deci, avem un total oficial de 49,6 cm inaltime a stratului de zapada. 

Ieri, cand am iesit la plimbare, pe unde trecuse plugul, se adunase pana spre un metru de zapada de-o parte si de alta a drumurilor. Cand se va topi atata zapada, nu stiu.  Depinde de cum se schimba prognozele. ;-)









In ceea ce priveste ciorba noastra "mistica" de urzici, nu am prea multe de povestit. Insa avem o oala de 10 litri plina, de mancat. :))))

Nu intentionam sa o documentez cu poze si sa o pun pe blog, dar, dupa ce am vazut cat de frumos aratau legumele mele frumos colorate si taiate, m-am razgandit si am fotografiat aproape tot.

Nu mai scriu reteta, caci se subintelege din poze cam ce am facut. Daca doreste cineva detalii suplimentare, rog sa fiu contactata in privat si sa negociem. :) 

Daca se anunta mai multe persoane, pot organiza ad-hoc un curs, un seminar, o sesiune, ceva, ca sa predau reteta asta minune si sa puteti sa o preparati si voi in bucataria voastra. Daca aveti urzici. :))))

Deocamdata, pot sa va spun ca a iesit atat de bunaaaaaa....... incat, dupa ce am terminat o portie, ne-am mai pus cate una. Chiar este o "ciorba de ciorba", cum alta nu-i! 

"Misticism curat, coane Fanica!" :)))

















































Dupa ce am servit pranzul, pentru ca afara se mai limpezise un pic aerul dupa ceata aceea deasa a diminetii, ce se lasase peste padurea din jurul partiilor de schi, mi-am luat aparatul foto profesional si am facut cateva poze cu frumusetea asta dantelata, incarcata cu zapada, caci nu se stie cat o sa mai fie. 

Din fericire, nu bate vantul, iar temperaturile sunt negative, in jur de -5 gr Celsius, deci, sper ca brazii vor mai ramane inca un timp atat de frumosi decorati, fara sa se scuture. 

Chiar ma intreb: oare acest tablou hibernal il vom avea si de Pasti? Caci de Florii, adica peste patru zile, este clar ca da. :)))

Avem, cum s-ar zice, o primavara-iarna "mistica", evident, cum altfel? :)))))))
































05.04.2023



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)