miercuri, 9 martie 2016

Blogul Grădina lui Dumnezeu





Începând de azi, actualizările privind viaţa noastră în Grădină  vor fi făcute pe blogul Grădina lui Dumnezeu creat în acest scop, http://ingradinaluidumnezeu.blogspot.ro/.
Vă mulţumim că ne sunteţi alături!
Liliana şi Adrian

Doamne-ajuta!
09.03.2016 

P.S. - Actualizare 11.03.2016: 

Ne-am gândit să oferim câte o "stea" fiecărei persoane care se implică în sprijinirea, creşterea, susţinerea şi înfrumuseţarea Grădinii lui Dumnezeu. Puteţi ajuta în fel şi chip: cu gândul şi cuvântul, cu pasul şi prezenţa, cu generozitatea şi dăruirea, cu direcţionarea spre Grădină a acelor energii benefice, blânde şi luminoase, ori în alte moduri.

Vom avea şi un "Cer" unde vom agăţa toate aceste "stele", 
ca o mărturie a frumuseţii strălucirii luminii lor în inimile noastre.

Este nu numai un joc, ci mai degrabă un simbol, un mod de a-i aduna alături de noi şi a-i onora 
 pe toţi cei care manifestă Grădina, într-un fel sau altul. 

Cândva vă vom arăta tuturor frumuseţea "Cerului" nostru plin cu "stele".
Liliana şi Adrian


3 comentarii:

  1. Prima dată am exclamat: URRRRRAAAAAA!!!!!
    Apoi m-am gândit... Era oglinda sufletului meu ...
    DAR... m-am înseninat eu - TOŢI SUNTEM ÎN GRĂDINA LUI DUMNEZEU! Când vizitez Grădina primită în dar de la Dumnezeu de către prietenii sufletului meu Liliana şi Adrian (... şi Ema, şi Toni, şi Gina :)) Haaam !!) simt cum mă oglindesc în oceanul vieţii pe care îl împart cu voi...
    Mulţumesc dragii mei! Doamne ajută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristiana,ne-am gandit sa oferim cate o "stea" fiecarei persoane care se implica, prin intentie clar exprimata, in sprijinirea, cresterea, sustinerea si infrumusetarea Gradinii lui Dumnezeu.
      Vom avea si un "Cer" unde vom aduna toate aceste "stele", ca o marturie a frumusetii stralucirii luminii lor in inimile noastre.
      Toate mesajele tale dedicate Gradinii au avut in noi o rezonanta placuta, benefica si energizanta, motiv pentru care vei primi si tu o "stea" langa "stelele" noastre.
      Este nu numai un joc, ci mai degraba un simbol, un mod de a-i aduna alaturi de noi pe cei ce manifesta Gradina, intr-un fel sau altul.
      Candva vom dezvalui tuturor frumusetea "Cerului" plin cu "stele".
      Liliana si Adrian

      Ștergere
    2. Dragii mei dragi !!! Mulţumesc din tot sufletul cu care nu încetez să vă admir şi să povestesc şi altor oameni buni despre frumuseţea sufletelor voastre !!! Tocmai a plecat acasă de la noi verişoara mea din Botoşani, căreia i-am povestit despre voi, i-am arătat pozele... Casa ei este aceea unde mi-am petrecut ultimul meu concediu, la Cotârgaci, acolo am retrăit frumuseţea diafană a dimineţilor cu ochii spălaţi cu rouă şi zvântaţi sub soarele blând ridicat de după obcinele Bucovinei... Ea îmi spune mereu că nu mi-ar prinde de loc rău să mă stabilesc acolo, unde oamenii mă iubesc, unde pisicile încă mă mai caută să-mi arate puii lor... Eu zic: parcă e prea "sus"! parcă tot Ţara Bârsei mă atrage... Zile să am şi sănătate!
      Vă mulţumesc şi pentru onoarea Steluţei! M-a impresionat în mod deosebit, deşi mă cam ruşinez (da'mi trece :D !!!)Mă simt mai aproape de voi, de cei dragi vouă! Vă îmbrăţişez cu mult drag şi vă doresc putere în trup, senin în suflet, bine să faceţi şi mult bine să primiţi în cuminţenia voastră nobilă, curată!
      Să ne regăsim întotdeauna cu drag, oriunde şi oricând !!!

      Ștergere

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)