vineri, 23 februarie 2024

Primiti cu Dragobetele?

 

Am vrut sa fac doar o singura poza cu lalelele. Atat. 

Ca doar ma stiti, sunt cumpatata cu pozele, sunt zgarcita si ma dau pretioasa. :))))

Ha, ha, ha!!! Ce gluma buna! Eu si zgarcita cu pozele! Ha, ha, ha!!!! :)))

Deci, astea sunt toate! Am vrut doar sa fac mai multe ca sa am de unde alege, ca stiti cum e, uneori nu iese poza bine. Asa ca, gata, am ales. Le-am pus pe toate! :)))

De zgarcita ce sunt! Ha,ha,ha!!!  :)))

Ba, mai mult, le-am pus chiar de azi, ce sa mai astept pana maine? Ca noi oricum sarbatorim de azi Dragobetele. Ce, voi nu? Sunt sigura ca da! Voi l-ati sarbatorit fix in fiecare zi, nu-i asa?  :)))

Ha, ha, ha, ha....!!!!! :)))))








































Si, daca tot sunt zgarcita cu pozele, hai sa le pun aici si pe cele facute ieri dimineata si apoi de seara, inainte de a ma apuca de sportul meu zilnic. 

Ca tot le-am facut. N-ar fi pacat sa nu le vada nimeni? Asa frumusete chiar trebuie pusa in rama si agatata pe peretii blogului, parol! :))

Puteti vedea acum cat de bine s-au revigorat ciclamele dupa ce le-am pus toti bulbii din cele patru ghivece intr-unul singur, ghiveci in care initial nu mai aveau decat doua frunze, si in care azi este un buchet impresionant de flori in culoarea lor inconfundabila de... ciclam. 

Puteti vedea aici cum aratau in august 2023, cu doar doua frunze "Gradina" noastra la sfarsitul verii.









































Si, ca sa va arat cat de zgarcita sunt cu adevarat cu pozele (hahahaha!!!!!), iata si niste poze facute in dupa-amiaza zilei de Valentine-s Day pe care nu vi le-am aratat! :))))

Atunci a fost ultima ninsoare care s-a depus si a decorat in alb intregul oras si toti muntii din jur. Dar, nah, sunt zgarcita si atunci n-am vrut sa vi le arat, ca sa nu vedeti si voi. :)) Intre timp, oricum s-a topit aproape toata zapada. Asa ca, totusi, poate ar fi mai bine nici sa nu vi le mai arat, ca sa nu va faceti sange rau. :)

Aaaaa.... asa deci!!! Vreti sa ma puneti la incercare ca sa-mi dovediti voi inca o data ca, de fapt, chiar sunt zgarcita cu pozele?  :))))))

Acum, daca tot am recunoscut si mi-am facut mea culpa (hahahaha!!!!!), o sa le scot din cufarul meu cu comori si o sa le expun aici, in vitrina, ca la muzeu. Hai, 1 leu pentru Atheneu! Haideti, ca 1 leu nu e mult. Altii au cerut 5 lei! Stim noi! Hahahaha!!!! :))))

Deci, gata, astea-s toate. Nu-mi mai cereti altele ca nu mai am. Adica, mai am, dar nu sunt pentru blog. ;-)

Oricum, nu va panicati, ca numai maine nu-i poimaine si trece Dragobetele si trebuie sa sarbatorim Martisorul, Ziua Femeii, Ziua Barbatului, apoi din nou Ziua Indragostitilor, ca asta ne place noua cel mai mult, apoi vine Pastele, Craciunul, deci vor curge pozele garla, fara numar, fara numar! Exact ca de la zgarcitii ca mine! :))))








































23.02.2024

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)