vineri, 7 ianuarie 2022

Gargarita a chemat primavara



Sfantul Ion, 07 ianuarie 2022, a venit in Predeal cu o vreme atat de calda, de frumoasa, de insorita, incat ne-a topit toata zapada si parea ca vine deja primavara!

In aceste conditii, gargarita noastra, cea pe care am cazat-o la noi, intr-un ghiveci de floare, in bucatarie, de ceva vreme, s-a hotarat ca este timpul de plecare.

Mai intai, si-a testat aripile prin bucataria noastra. Am gasit-o cand pe pervaz, cand pe jos, ba chiar si pe geam. Mesajul parea a fi clar: vrea sa plece.

I-am deschis fereastra si am poftit-o la drum. 

Totusi, n-a zburat. A stat o vreme acolo, pe marginea zidului exterior, in expectativa. Am lasat-o vreo ora asa, dupa care am constatat ca nici macar pozitia nu si-o schimbase. Deci, nici vorba de zburat. Era inca prea frig pentru ea, chiar daca soarele stralucea puternic deasupra muntilor, din mijlocul unui cer albastru, impecabil de senin. Pesemne ca primise ea niste semnale din eteruri cum ca urmau sa vina ninsori mari, troienite, si ca este mai indicat sa-si prelungeasca sejurul la noi, la caldurica.

Am inteles ca este mai bine s-o invit eu inapoi in casa. 

Am poftit-o in aceeasi "camera", acolo unde fusese cazata de dinainte de Craciun, ba chiar de aproape o luna! 

A sosit la noi in 11 decembrie 2021, am scris despre ea aici:

https://oglinzilesufletului.blogspot.com/2021/12/gargarita-rita-la-noi-in-poienita.html. 

Asadar, a innoptat in continuare la noi. S-a sucit, s-a invartit, s-a urcat cand pe-o cochilie goala de melc, cand pe un con de pin, ba s-a rasturnat si cu picioarele pe sus de atata miscare, pana cand, intr-un final, si-a gasit loc potrivit de culcus si a adormit (la final sunt si cateva filmulete cu ea).

Vom vedea ce se va intampla.....

































07.01.2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)