joi, 27 mai 2021

Ema e geloasa pe pescarusi

 


- Pai, da, sigur, de cand ai dat cu ochii de puii aia insipizi de pescarus, la mine nici nu te mai uiti.

- Vaaaai, cum poti sa spui asa ceva, Bubulinuta?!

- Pot. Pentru ca asa e. De cand n-ai mai pus si tu o poza cu mine pe FB? De cand? Stii tu cat de dor le este prietenilor mei de pe FB de mine?

- Adica, vrei sa spui, prietenilor mei de pe FB....

- Ai mei!

- Ba ai mei, Bubu, ca tu nu ai cont de FB. 😃

- Ai mei! Sa fie clar. Ca de mine au spus de atatea ori ca le este dor. Iar tu, in loc sa pui poze cu mine, pui poze doar cu ciufulitii aia sfrijiti, care nici sa zboare nu pot.

- Ei sunt inca pui, Ema, dar vor zbura cand vor creste mari.

- Adica, vrei sa spui ca si eu voi zbura cand voi creste mare? Pffff....

- Tunturica, tu nu esti pasare. Nu poti zbura. Dar poti latra. In timp ce ei nu pot latra, asta e clar. 😃

- Ok, sa zicem ca eu sunt in avantaj. Caz in care eu ar trebui sa fiu in prim-plan, nu ei. Haaaai, mami, pe buuuune.......!

- Dar tu, Bubu, esti tot timpul in prim-plan. Chiar si cand nu esti. Nu exista alta varianta Nu te-ai prins? 😉

- Sigur? Deci, o sa pui poze cu mine azi? Nu ma pacalesti? Lasa ca am vazut eu cum ai stat si azi toata ziua cu ochii pe geam si ai facut peste suta de poze la zburatoarele alea, care nu sunt in stare sa latre macar! Imi promiti ca nu le pui pe FB decat peste cel putin o saptamana?

- Promit, Ema.

- Bine, atunci m-am linistit. Adica, si ce daca eu nu pot sa zbor?!! Eu am patru picioare, nu doar doua, ca nesuferitii aia mici, dupa care te uiti de doua-trei zile intruna, de zici ca sunt poleiti cu aur. Mami, deci, ne-am inteles!? Azi - poze numai cu mine si numai pentru prietenii mei!

- Ok, fie. 😃

*

Acum sper ca si prietenii ei sunt multumiti. Care dintre voi m-a reclamat? 😃

*

PS. De fapt, sa va spun drept, ca sa nu va faceti o impresie gresita despre fata noastra, ea nu-i deloc asa cum o descriu povestile mele, adica atat de tafnoasa, de nemultumita, si de ingamfata. 😃 Profit si eu de privirile ei nemultumite, pe care mi le arunca doar atunci cand vreau sa o fotografiez, si inventez povestile potrivite. Nu-i place cand ma apropii de ea cu telefonul sau cu aparatul foto. Se incrunta si uneori fuge. 😃 De aceea evit sa o fotografiez prea des, ca sa nu o stresez, mititica.🙂










27.05.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)