duminică, 16 mai 2021

Furtuna si suculente

 

Ce se intampla dupa furtuna, toata lumea stie.

Iese soarele. 🙂

Dar ce se intampla in timpul furtunii?

Fotografiem suculentele si verificam trifoiul cel cutezator, cel care, hotarat fiind sa vada capitala, a sarit in ghiveci pe vremea cand inca era in Gradina, si asa si-a implinit visul. 🙂

Acum il somez sa ne recompenseze cu o frunza cu patru foi, asa cum ar fi de asteptat, conform viziunii mele.

Zi de zi il verific. Nope, n-are incotro. E musai sa faca trifoiul cu patru foi! 🙂





















PS - Florile din aceste poze sunt din familia suculentelor. Sincer, nu stiu fiecare ce nume are, n-am cautat inca pe net, dar, oricum, au niste denumiri destul de complicate, in mod sigur, ca toaate suculentele. 🙂 Se vad in poze trei tipuri de flori. Cel care are frunzele mai deschise la culoare, alb-gri-verzui, este un soi de suculenta de interior, il am de la mama. Am luat un pui de la ea si l-am inmultit (se inmulteste foarte usor, din frunze puse in vas cu apa, fara a atinge apa)). Celelalte doua tipuri le-am luat din Ardeal, din perioada cat am stat in Gradina, si sunt suculente de exterior, care rezista afara si iarna, la ger (le-am luat din spatiul verde al unui bloc, unde erau cu miile, ca iarba). 🙂 Mi s-a declansat o pasiune pentru genul acesta de flori, nu numai pentru ca au un aspect foarte interesant, ci, mai ales, pentru ca sunt extrem de rezistente la orice conditii, nepretentioase. Rezista nudate si doua-trei saptamani. Am testat. Ba, parca le-am gasit si mai frumoase cand ne-am intors acasa dintr-o mica vacanta de doua saptamani, timp in care nu le-a mai udat nimeni. 🙂

16.05.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)