miercuri, 12 mai 2021

Verde crud, de munte

 


Daca in Bucuresti s-a insinuat deja (chiar de vreo doua saptamani), verdele de vara, la munte verdele crud, primavaratic, abia se iveste din muguri, inveselind verdele etern al brazilor de pe culmi cu prospetime de anotimp nou. 🙂

Iar padurea este incredibil de plina de un covor de flori galbene, impresionante, precum sunt papadiile pe pajistile insorite. 🙂

N-am facut multe poze, doar cateva, am preferat sa nu mai alerg in toate directiile dupa cadre fotogenice, ci sa ne plimbam alene, inspirand aerul tare, de primavara montana, si sa ascultam ciripit de pasarele vesele, in stralucirea soarelui si sub un cer incredibil de albastru. 🙂


















La intoarcerea din plimbarile noastre chiar am verificat site-urile cu rezonanta Schumann si am constatat ca azi a fost cel mai inalt nivel posibil pentru Romania pentru aceasta perioada a anului, respectiv nivelul 7 de vibratie pe ionosfera, in conditiile in care de peste un an acest indicator abia daca a trecut rareori de nivelul 3 sau 4. 🙂

Suntem de vreo trei zile aici si toate trei au fost la cota cea mai inalta de frumusete, energie benefica, stralucire si insorire primavaratica. Un semn de bun augur! 🙂

PS - Am un grafic salvat de alaltaieri, 10 mai, care arata nivelul frecventei vibrationale pe ionosfera - pentru edificare. 🙂

                                    



12.05.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)