joi, 20 mai 2021

Si niciodata ploaia nu fu mai frumoasa!

                                    


Azi a plouat in toata tara, cred. Subiectul ploii imi tot da tarcoale de cateva zile, caci peste tot numai despre ploaie citesc si vad poze. Purificare. Curatenie. Limpezire. 🙂

Cum ploaia de Bucuresti este diferita de ploaia de munte, am ales-o pe aceea care ne place cel mai mult.

Si niciodata ploaia nu fu mai frumoasa! - pot sa zic acum, parafrazandu-l un pic pe Arghezi. ❤






"Am un secret. Iubesc ploaia. o iubesc și dacă mă udă până la piele și dacă mă innomolesc în noroi și dacă e rece și rea și dacă vine într-o duminică sau într-o zi de vacanță la mare. Cu cât e mai aprigă cu atât îmi place mai mult, cu cât e mai violentă cu atât o îndrăgesc. Pentru că, nu știu cum, dar ploaia mi s-a părut mereu dată parcă după sufletul celor pe care-i dăruiește... cel mai tare mă doare absența ploii. e ca un abandon. ca o pedeapsă...

Iubesc ploaia. o iubire fără amendamente!😊" Autor - pagina FB "Reflexii" https://web.facebook.com/reflectiile.gabrielei/posts/173108254818734

20.05.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)