vineri, 12 februarie 2021

Pomul care face ciori

 


De "pomul care face ciori"am auzit. 😃

Toata lumea a auzit. 😃

Dar de "pomul care face ciori, care admira flori" eu n-am mai auzit pana acum! 😃

Zburau in carduri-carduri peste blocuri, grabindu-se spre locurile lor obisnuite de inoptare, poate spre copacii batrani de prin parcurile apropiate, nu stiu unde. Si, deodata, au dat cu ochii de florile mele din geam! 😃

Si sa vedeti, minune!

S-au napustit toate catre copacii batrani din jurul blocului nostru, care mai de care imbrancindu-se ca sa ocupe loc mai inalt, mai bun, sa poate admira mai bine, din plin, frumusetea florilor mele in lumina calda a apusului de azi. 😃

Asa cevaaaa.... 😃)))











































12.02.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)