marți, 16 februarie 2021

Culorile soarelui sau ale esarfelor?

 


Daca zilele trecute ciorile s-au oprit din zbor siderate, cu ochii agatati de geamul nostru, admirandu-mi florile de Valentine's Day, azi soarele a fost cel care s-a declarat invidios pe galbenul crinilor mei, caci, oricat s-a straduit el, galbenul lui tot nu i-a iesit atat de galben si de parfumat precum si-a dorit. 😃

Ba, i-a iesit chiar un rosu aprins in stralucire, de ne-a umplut toti peretii camerei in rosu si ne-a lasat cu privirile pline de pete rosii si verzi de pe retina, de la atata lumina purpurie in ochi. 😃

Ce sa-i fac daca e invidios?! Putea si el sa-si aleaga o alta culoare, un verde smarald sau un bleu tourquois, spre exemplu, ca sa nu intre in competitie cu crinii mei! 😃



























Si, pentru ca azi soarele n-a fost suficient de inspirat in a-si alege culorile potrivite, m-am gandit sa-l ajut eu un pic cu ceva idei. 😃

Mai ales ca acum pot afirma foarte ferm ca pasiunea si succesul se pot masura foarte eficient in numar de gheme. 😃











16.02.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)