joi, 4 februarie 2021

Cand fotomodelul e plictisit

 

Cam asa ies pozele cand fotomodelul este plictisit, casca intr-una si cere insistent pauze, spunand insinuant:

- De lucrat - am lucrat, de stat la poze - am stat, de meditat - am meditat, atitudine profi, adica increzuta, aroganta si incruntata, de scena - am avut! Dar, mami, totusi, mancam si noi ceva bun pe ziua de azi?

😃Asta ca sa intelegeti cu cine lucrez eu! Cu cine fac eu afaceri! Cine ma impresariaza pe mine! Cine ma speculeaza emotional si ma manipuleaza cum vrea ea! 😃









- Hai, Ema, lasa meditatiile si hai sa facem un "photo-shooting". 😃

- Acum dorm! Chiar dormeam! Vreau sa dorm! N-ai si tu un apus de soare, ceva, un back-up, pentru photo-shooting-ul ala?

😃

Am mai lasat-o sa doarma o vreme. Te pomenesti ca vine cu ceva revelatii extraordinare primite in vis?! 😃

Ok, am pregatit un ceai tare, de foc, de ghimbir cu lamaie, ne-am luat, fiecare dupa pofte si posibilitati, cate o cana cu ceai (300 ml) - Adrian, si o cana uriasa cu ceai (500 ml) - eu, si ne-am ocupat locurile in loja pentru spectacolul apusului de azi, dupa ce, de dimineata, am avut un albastru senin, insorit si primavaratic, mai mare dragul! 🙂

Deocamdata, am pozele cu albastrul diminetii. Apusul - intr-o postare separata.









04.02.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)