luni, 1 februarie 2021

Pantofi sau gheme macrame?

 


 Azi am plecat prin magazine cu gand de cumparat ceva pantofi sport. Ne-am intors fara pantofii sport, dar, in schimb, cu inca alte gheme de macrame, culori noi. Si am fost atat de fericita! 😃

Nu, nu cred ca, daca ne-am fi intors acasa cu pantofii sport, dar fara ghemele de macrame, as fi fost tot atat de fericita. 😃

Ce sa fie asta? Un viciu nou? Pasiune sa se numeasca? 😃

Ema Boema, impresarul meu, s-a declarat foarte multumita.

Mi-a spus chiar ca apreciaza mult cat de dedicata sunt artei, asa, in general. 😃

 

Eesarfe sunt. M-ati prins. 😃 De altfel, nu-i nici un mare secret si nici nu m-am straduit sa ascund asta, dupa cum se vede din poze. 🙂 Le fac pentru ca imi place sa le fac. 😃 Nu stiu ce o sa fac cu ele la un moment dat cand, desigur, vor fi prea multe. Deocamdata, imi face o enorma placere sa lucrez la ele, nici nu banuiesti! Nici chiar mie nu-mi vine sa cred. 😃 Stocul creste vazand cu ochii, deci, da, ar trebui sa ma gandesc ce sa fac cu ele. 😃 ))))))

Deocamdata mi le-am asortat la aproape toata garderoba mea "all seasons", caci sunt foarte bune si pentru iarna. Eu deja le port, iti dai seama! 🙂 Imi mai lipsesc cateva culori si nuante, deci mai am de lucrat cateva pentru mine, apoi pot sa-mi deschid magazin virtual de esarfe. 😃 )))) Daca nu-mi trece cheful intre timp. 😃

Esarfele acestea, crosetate, sunt mai mult niste accesorii decorative cochete, delicate. Eu nu le-am facut inca poze in starea lor finala, intinse, calcate, ca sa va dati seama de finetea lor. Aduc un plus de sarm oricarei tinute, si, da, sunt foarte potrivite pentru a fi oferite cadou, asa este, ai dreptate. 🙂

Imi fac placerea de a croseta inainte de orice. M-a prins teribil de tare jocul cu culorile. Sa vedem cat ma tine! 😃

01.02.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)