miercuri, 11 noiembrie 2020

Puii de suculente si fulgii de Arhangheli

 



Azi, de 11.11.2020, zi fabuloasa, de portal cosmic si transformare planetara fara precedent :D, asa cum zic toti astrologii, trebuia sa facem si noi ceva nemaivazut, nemaiauzit, ceva care sa marcheze momentul si, mai ales, cu care sa ne putem lauda pe facebook, ca toata lumea buna. :D

 Asadar, mi s-a soptit in casca o anumita actiune unica, foarte potrivita momentului, aproape la fel de potrivita cu aceea a plantarii de seminte si intentii, asa cum se recomanda acum pentru asemenea ocazii fabuloase. Cum noi am plantat deja semintele si ne-am formulat deja intentiile (nu acum, ci din 22.09.2020, de Echinoctiu, cu mult timp inaintea celor mai multi, asa cum fac pionierii, aventurierii si calatorii cosmici, adica semintele stelare, care se insamanteaza pe ele insele acolo unde este nevoie de ele, pe planete precum pamantul, de exemplu), am tras concluzia ca acum putem sa facem urmatorul pas. Cum semintele noastre au si incoltit, iar intentiile noastre au si facut radacini pana acum,  avem deja primii puiuti care se inalta in lumina si care trebuie plantati in pamant roditor si sanatos. :)

 Asadar, ca sa trec de la gluma la fapte serioase, mentionez ca in septembrie am decis ca vreau sa-mi inmultesc suculentele. Ceea ce am si facut. :D

M-am documentat pe internet, am aplicat metoda cea mai simpla, iar azi, in zi magica de portal cosmic nemaivazut si nemaiauzit, azi, deci, dupa 7 saptamani, a venit momentul mutarii noilor pui din apa in pamant.  Acum sunt inca foarte mici, nici macar  cat unghia mica de la mana, insa au crescut vigurosi, frumos colorati si cu radacinile bine dezvoltate. Dupa ce se vor adapta bine la noul mediu din ghivece, mai exact peste cateva zile, le voi taia frunza care indeplineste inca o vreme functia de mama-surogat, iar puii vor incepe sa se dezvolte in toata splendoarea lor. :)

 Cresc mai greu, dar bine. Nu sunt pretentiosi, nu au nevoie de conditii speciale, nici de atentie multa. Doar ca nu trebuie innecati cu apa, atata tot. Ba chiar se bucura daca sunt lasati o vreme in uscaciune, caci atunci isi descopera rezerve nebanuite, resurse latente si forte interioare uimitoare nu numai pentru a rezista, ci si pentru a se multiplica singuri, prin ramificare. :)

 Deocamdata, sunt in stadiu incipient, dar au frunze viguroase si au radacini sanatoase, ceea ce este cel mai important sa se intample la orice planta incoltita, precum si la orice intentie bine formulata si integru activata. ;-)

 In concluzie, nu ratati portalul asta. :D Puneti ceva in pamant. Ceva, orice, numai sa fie ceva bun de germinat, de incoltit, de inmultit, de repicat, de replantat, de rodit. Fiecare, ce planteaza, aia va culege. :)
































 PS. Ca divertisment, o sa mai adaug ca, fix la sfarsit, dupa ce am terminat de plantat toti puisorii, o adiere placuta de vant ne-a adus in casa doi fulgi albi, semne de confirmare si binecuvantare. Imediat mi-a rasarit un zambet larg pe chip si un „multumesc” vesel in suflet. Ingerii su Arhanghelii si-au trimis semne de ajutor si sustinere. Iar de deasupra ferestrei, un stol de porumbei guresi, precum un escadron de jandarmi la post, stateau incolonati si prezentau onorul. :D





















11.11.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)