duminică, 15 noiembrie 2020

Cantec de clopote, cantec de duminica

 


Azi dimineata, la ora 9:30 (ca, de altfel, in fiecare duminica la aceeasi ora, de o vreme incoace), am fost spectatorii unui concert inedit: un minunat duet de clopote, cantand din turnul bisericii din apropiere, cu acorduri in ecouri suprapuse, prelungite si amplificate de impresionanta sala de spectacole desfasurata inaintea lojei noastre de la etajul 10. 🙂

Un concert vibrant, purificator si inaltator, de numai vreo doua minute, intr-o atmosfera matinala insorita, energizata de un soare stralucitor, ridicandu-se deasupra unui cer vesel si senin, impecabil de albastru! Va invitam sa va bucurati si voi! ❤

Fiecare este atras de ceea ce ii place. Mie mi se pare de o frumusete fara seaman acest cantec al clopotelor. 🙂 Poate in inregistrare nu se aude prea bine, insa ascultat direct,pe viu, este impresionant si chiar emotionant. Ecoul rasunator al celor doua clopote cu sunete complementare mi s-a parut vibrant si l-am simtit in tot trupul! 🙂

 Imi place sa cred ca oamenii n-au uitat de tot de aceste sensibilitati ale sufletului. Insa facebook nu este locul tocmai potrivit pentru a vorbi despre ele. 🙂 Aici este mai degraba un loc de divertisment (cel putin din perspectiva mea), unde nu este chiar indicat a-ti deschide profunzimile sufletului. 🙂 Dar face bine ca, macar din cand in cand, sa punem in oglinda si cate ceva din interiorul nostru intim, protejat, pentru a nu cadea in extrema cealalta (adica, a nu fi interpretati ca total superficiali - desi nici cu asta n-ar fi nici o problema, nimeni nu este dator nimanui cu nici o explicatie).









ps. - inregistrarea este prea lunga si nu mi se permite s-o incarc; o voi prelucra un pic, mai tai din ea, asta e, si revin cu o sectiune. :)

15.11.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)