marți, 17 noiembrie 2020

Apusuri de Soare in loc de Amandina de frumusete

 


Imi vin pe facebook amintiri din Gradina, de pe cand ma chinuiau talentul, poftele (de amandine) si... sportul de frumusete. 😃

Intre timp, am devenit mai serioasa, pun doar poze cu apusuri. 😉Deeeci.... fara "amandina de frumusete". 😃)))

Daca va e dor de Gradina din povestile si pozele mele de atunci, inseamna ca am reusit sa transmit prin ele energia potrivita pentru perioada aceea. Noi am avut o misiune acolo si ne-am implinit-o. 🙂 Acum este timpul sa vedem de sus poza mai mare a Gradinii! Apusurile nu sunt doar apusuri! Va multumesc! Si va imbratisez cu drag! ❤

 De fapt, asta este, intradevar,important - cu ce ramanem in noi pentru mai tarziu din ceea ce citim si vedem in jur - emotiile, sentimentele, dorul, bucuria, umorul sanatos, amintirile frumoase si inaltatoare, pe care ne face placere sa le evocam oricand mai tarziu. 🙂 Daca punem suflet in ceea ce oferim, castigam frumusetea sufletelor care primesc. 🙂







17.11.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)