sâmbătă, 14 noiembrie 2020

Ema si sportul de frumusete

 


Cand Ema mi-a solicitat ajutorul, am crezut ca glumeste. 😃

"Cum, tu? Tu ai nevoie de asistenta de specialitate? Tu nu te uiti la tine, ca arati ca o buburuza?" 😃

"Pai, da, exact! Chiar asa! Unde mi-e talia mea subtirica si finuta?"

Mi-am dat seama ca facusem o gafa. 😃Am incercat s-o dreg:

"Nu, Bubulinuta mea, nu la asta m-am referit. Esti micuta si draguta si finuta ca o buburuza. Ce vrei tu de la mine?"

"Vreau sa ma ajuti sa-mi remodelez unele forme. Uite, la talie ma refer. Si la abdomen. Nu mai vreau sa fiu o buburuza, ci o albinuta. Sau o viespe, de ce nu?"

"Tunturica scumpa, tu nu vei putea fi niciodata o viespe. Aia are ac si venin in el. Tu esti o pufosica delicioasa." 😃

"Pffffff, pai vezi? Pufosica!!!" mi-a explodat ea in fata cu naduf, convingandu-ma ca iar facusem o gafa. 😃

In concluzie, am inceput sa lucrez cu ea. Am selectat acele exercitii simple, usor de facut, care sa-i lucreze delicat, dar consecvent, talia, abdomenul, articulatiile si tonifierea. Lucru de remodelare, dar si de intretinere, cumarveni. 😃

Avem deja o luna de cand ne-am apucat de treaba. Zi de zi. Cu tenacitate si seriozitate. Cate 5 minute, de doua ori pe zi. Avem 7 exercitii pe care le aplicam fara abatere, desavarsit. Nu transpiram, nu rasuflam greu, nu ramanem fara aer, nu obosim. Dar produsem schimbari vizibile. 😃

Ei bine, Bubu este foarte multumita. Are cu 2 cm mai putin la talie! Nu-i asta extraordinar? Iar abdomenul ei este acum mult mai plat, mai bine definit, daca ar fi sa-i zic ceva incurajator as zice ca aproape ca are patratele, deci e de bine. Cantarul i-a dat si el un feedback foarte bun, deci surplusul nu s-a redistribuit, ci s-a volatilizat. 😃

Un singur lucru mai vrea Bubulina sa faca acum: sa mearga la coafor. 😃Mi-a zis sa nu-i mai fac baie si sa n-o mai tund eu cum am facut-o pana acum, ci s-o las asa, si s-o duc la salon, unde niste maini profesioniste ii vor da o linie eleganta, classy, care sa-i puna in valoare silueta cea noua, reconfigurata dupa tot efortul meu cu ea din ultima luna. 😃Macar aici mi-a recunoscut meritele! 😃

PS. Daca ati zambit, inseamna ca v-am ridicat vibratia cu 2 cm. 😃

Daca nu.... asta e. 😃













14.11.2020


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)