sâmbătă, 3 octombrie 2020

In Parcul Tineretului

 


 

Azi ne-am bucurat de o foarte frumoasa zi de octombrie in Parcul Tineretului, unul din cele mai virgine colturi de natura din Bucuresti. 🙂

Am gasit aici lacul minunat de verde, impodobit de plete lungi de salcii batrane, de carduri de rate salbatice si tot felul de alte pasari care si-au extins arealul dinspre parcul natural Vacaresti, aflat in proximitate, precum si unduietoare barci, ce lunecau alene pe oglinda apei, incantandu-ne ochii si sufletele. 🙂 Am gasit colturi de padure, alei serpuitoare, locuri de relaxare la umbra sau la soare, dupa preferinte, pe banci interesant gravate, dar si un OZN, invitand la glume si fotografii. Intr-un asemenea loc uimitor de frumos, nu poti sa te abtii de la fotografiat! Chiar nu poti! Pe bune, a putut cineva asa ceva acolo? 😃

Un singur regret am. N-am mai intalnit-o azi pe tipa aia misto, care incepuse a ma invata sa fac selfiuri profesioniste. 😃Cica sunt un caz pierdut, sa ma las de meseria asta, ca n-am sanse de succes fara aplicatii speciale pe telefon. 😃








































































































03.10.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)