vineri, 2 octombrie 2020

Feedback la traducerea cartii Misterul Timpului, autor Sal Rachele

 


 

"Citesc plângând ,,Misterele timpului" mă înclin in fața autorului, dar si a traducătorului. Chiar dacă ați fi fost doar simpli grădinari ai Grădinii lui Dumnezeu, eu tot v-as fi iubit, desi nu stiam de ce... Acum stiu... Multumesc, mulțumesc, mulțumesc!!!"

Zilele trecute am primit acest feedback care m-a uimit enorm si m-a emotionat foarte mult, fiind incarcat cu o energie foarte frumoasa, binecuvantata, pentru care suntem recunoscatpri si multumim din toata inima. Am primit acordul de a vi-l prezenta, sub rezerva protejarii anonimatului persoanei care ni l-a trimis. ❤

Este un testimonial care vine dupa doi ani de la lansarea cartii "Misterul Timpului", care il are ca autor pe Sal Rachele si a carei traducere in limba romana din limba engleza a fost realizata de Adrian,  fiind publicata in Romania de catre Editura Sananda. 🙂



Un mic-mic-mic aport am avut si eu in tot acest efort de echipa, care a dus la publicarea si difuzarea cartii lui Sal in Romania. Eu am tehnoredactat textul in limba romana, pe laptopul meu, in timp ce Adrian imi dicta traducerea, dupa ce citea pe laptopul lui din manuscrisul primit de la Sal in limba engleza. In timp ce eram atenta sa scriu cat mai corect , fara greseli gramaticale, de punctuatie sau de editare, scriind direct cu diacritice, eram atenta si la sensul si topica frazarii, astfel incat , la final, efortul de recitire si corectie sa fie cat mai usor. 🙂

Astfel, la informatiile valoroase si la energia intensa inglobata de Sal Rachele in aceasta ultima carte scrisa de el (dintr-o serie de sase carti, primele cinci aparand in Romania sub egida Editurii Proxima Mundi), s-a adaugat energia mangaietoare a lui Adrian, prin traducerea curata, armonioasa si senina, dar si un strop din energia mea, prin redactarea textului. Desigur, energiile cumulate ale echipei Editurii Sananda au finalizat demersurile specifice de editare si au pus in miscare mecanismele publicarii si difuzarii cartii in librarii si standuri virtuale si fizice. Cred ca este o carte care merita sa fie citita de cat mai multi cautatori de raspunsuri. 🙂

Multumesc din nou, in numele tuturor, pentru acest minunat feedback cu care am inceput aceasta postare! ❤Este o oglindire a frumusetii si sensibilitatii sufletului care a exprimat aceste ganduri si cuvinte! ❤

02.10.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)