duminică, 11 octombrie 2020

In parcul IOR. Rosiile din parc.

 


 Dupa ce ieri ne-am plimbat prin parcul Cismigiu si am rezistat eroic in a scoate telefonul din poseta pentru cateva poze nevinovate, gandindu-ma ca, totusi, Cismigiul e Cismigiu, ca toata lumea il cunoaste si nu aducem nici un fel de noutati, azi mi-am zis ca parcul IOR este un motiv bun de a-mi invinge aceasta rezistenta. 😃Pe principiul ca trebuie sa ne vindecam de toate tarele interioare, de toate incrancenarile si sa ne lasam sa curgem cu fluxul, cu energia, cu dorintele si neputintele, cu toate dependentele sau ce-or mai fi ele, ca doar nu facem nici un rau nimanui cu cateva poze noi in care se vede frumos IOR-ul sclipind in soare, in toata splendoarea lui. IOR-ul, da? caci la el ma refer. 😃












Pe principiul "La omul bun si rosiile trag", azi niste patlagele ne-au iesit direct in cale si ne-au declarat scurt, fatis si fara echivoc:

"Daca voi nu ne vreti, noi va vrem!" 😃

Si eram doar la o margine de parc..... in mijloc de Bucuresti. 😃











11.10.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)