sâmbătă, 10 octombrie 2020

Bubulina si centimetrul

 



Intelegeti ce vrea si ce face Bubulina aici? 😃

De fapt, ieri scrisesem o postare foarte lunga, complexa si foarte comica, in care povestisem in detaliu sensul acestor poze cu Bubulinuta. Insa, exact cand am dat click sa postez, mi s-a blocat FB-ul si am pierdut tot textul. 🙁 Pusesem foarte multa energie si umor in ceea ce scrisesem, incat, cand am vazut ca am pierdut tot, nu doar ca m-am enervat pe FB si pe mine, ca nu mi-am salvat textul inainte, dar m-am si intristat, dandu-mi seama ca nu mai am chef s-o iau de la capat si sa-l rescriu. Asa ca.... am lasat pozele deschise catre imaginatia voastra. 🙂 Pana la urma, Ema este multumita oricum, chiar daca eu fac glume pe seama ei, ca sa ne distram aici, impreuna cu voi. 😃












10.10.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)