joi, 8 octombrie 2020

Ardeii umpluti

 


Cand treci prin experientele vietii cu umor si atitudine pozitiva, se schimba nu numai perspectiva, ci si cursul evenimentelor inspre cel mai inalt bine personal. Asadar, sa ne bucuram din plin de viata si de tot ce ea ne ofera din belsug! Sa vedeti ce vreau sa spun cu asta! 😃

V-am povestit zilele trecute despre pofta mea de varza murata si am adus in discutie faptul ca noi nu suntem mari amatori de sarmale, chiar cu ciuperci fiind, caci.... n-are cine sa le faca, de-aia. 😃

Si, nici n-am spus eu bine asta, ca.... ce credeti? Mi s-a activat o asa pofta de... nici nu stiu cum sa-i spun.... de compozitie de sarmale!... incat mi-am zis, gata, asta e, trebuie sa ma sacrific. 😃

Doar ca, in caz de forta majora, eu apelez cu incredere si la Plan B, adica la ardeii umpluti. 😃

Zis si facut. Mi-am facut planul de lucru doar pentru vreo 6-8 ardei, ca suntem doar noi doi si ne-ar fi fost arhisuficienti pentru a ne stinge pofta. Dau o fuga prin ploaie (era sa zic "in gradina" 😃) in supermarket, gradina noastra preferata de trei luni incoace, si aleg cu greu cativa ardei care sa fie aproximativ de aceeasi marime. I-am numarat abia dupa ce am ajuns acasa si m-am apucat de treaba. Cati credeti ca erau? 13 - numarul norocos! O fi intamplator? 😉

In fine, ma apuc de pregatit compozitia, pun si din aia, pun si din cealalta, apoi zic sa-i dau un plus de savoare si de gust cu inca ceva, toc si ciupercile, calesc bine ce e de calit, amestec, potrivesc gustul si incep sa umplu ardeii care asteptau cuminti, spalati si gauriti, sa-si primeasca acel continut delicios, conform poftelor mai sus mentionate. Dar, imi dau seama ca, poftele cu pricina fiind mult prea mari, proportiile ingredientelor au fost denaturate, eronat apreciate si exagerat de mult amplificate. Asadar, nu-mi ajungeau ardeii. 😃

Dupa o miscare magica si o vraja "a la Samantha", nu mai intru in detalii, m-am trezit si cu restul ardeilor necesari pentru a definitiva procesul. In consecinta, cine credeti ca fierbea azi, pe aragaz, vreo trei oale mari cu ardei umpluti, in loc de o micuta craticioara cu vreo 6-8 ardei, asa cum fusese planul? 😃

Deci, am nevoie de o ordonanta de urgenta, ceva, care sa-mi interzica, altfel eu n-am ce face, ma bucur din plin de viata si de tot ce ea ne ofera din belsug! 😃













*

Din frumusetea zilei de azi, dupa ce ploaia a decorat parcul, conform calendarului, in culorile ude ale lui octombrie. ❤

PS. Chiar ploua in acele momente si mi-a fost cam greu sa fac fotografii tinand intr-o mana umbrela, in alta mana sacosa cu ardei si alte cumparaturi, iar in cea de-a treia mana telefonul, pentru fotografiat. 😃 Apoi mi-am dat seama ca am o umbrela foarte fotogenica si ca pozele ies mult mai interesante cu ea in cadru. 🙂 ❤











08.10.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)