luni, 1 aprilie 2024

Sunt un Reflector. Oglinda Adevarului.

 

Actualizare in 31.08.2024: cu poze noi

Actualizare in 29.03.2024: cu poze noi, de azi

Am scris o parte din textul acesta in insemnarea anterioara, dar mi s-a parut ca se pierde in contextul celorlalte informatii de acolo, legate de Buna Vestire, care a fost ieri. Anul acesta, tot in 25 martie, a fost si Sarbatoarea Floriilor la catolici, deci vibratiile zilei au fost inalte, linsitite, ca de sarbatoare.

Spuneam ca ninsoarea asta bogata, fix de Buna Vestire, este Cel mai minunat Dar pe care l-am primit, caci Albul de Zapada este cel mai pur si mai imaculat simbol al Bunei Vestiri, alaturi de Albul Florii de Crin, cel primit de Maica Domnului din partea Arhanghelului Gabriel (Vestitorul Domnului), Albul Crinului fiind insusi El, Iisus, Adevarul Suprem, Calea si Viata curata, impecabila, neatinsa si neintinata de nimeni cu nimic. 

Si spuneam ca am simtit ca ninsoarea asta a venit ca un Dar mai ales pentru mine. Caci Buna Vestire este si numele meu!
Liliana = Floare de Crin = Puritate = Adevar
Buna Vestire = Bine Cuvantare = Veste Buna = Adevar 


Si, ca sa vedeti inca o data ca nimic nu-i intamplator, tocmai am aflat ca, in configuratia Cheilor Genelor (Human Design), eu am profil de "Reflector", adica Oglinda Adevarului. 

"Reflector" este, din ceea ce am inteles, un profil care se regaseste foarte rar printre oameni, chiar extrem de rar, dar care este foarte valoros prin ceea ce el reprezinta: el reflecta ceea ce este in fata sa, aratand "Fata Adevarului", bun sau nu, exact asa cum este el, si ii ajuta pe ceilalti sa inteleaga daca ceea ce au proiectat/generat/manifestat este bun sau rau. 

Unii oameni sunt foarte buni proiectori ai vietii, altii sunt foarte buni generatori de energii, iar altii sunt foarte buni manifestatori. Dar ei pot sa proiecteze/genereze/manifeste fie un proiect foarte bun/constructiv/pozitiv, fie unul foarte rau/distructiv/negativ.

Cei mai rari sunt "Reflectorii", adica cei care ii ajuta pe toti cei de mai sus sa inteleaga Adevarul, adica sa inteleaga daca ce au ales sa proiecteze/genereze/manifeste este bun sau rau. 

"Reflectorii" le pun tuturor in fata Oglinda, ca sa se vada in ea si sa isi vada gandurile, vorbele, intentiile, energiile puse in miscare, actiunile, faptele, consecintele. 

In fata "Reflectorului" se devoaleaza Adevarul, oricare ar fi el, oricat de ascuns ar fi.

Oglinda este intotdeauna expresia Adevarului. Albul Crinului. Alb de Zapada. Ninsoarea! 

Cum se numeste blogul acesta? Oglinzile Sufletului. ;-)


Da. Sunt un "Reflector" pur, care se recunoaste pe sine in aceasta confirmare venita ca o sincronicitate frumoasa chiar azi. 

Dintotdeauna am avut acest simt al adevarului. Am simtit si am STIUT care este Adevarul, fara sa am nevoie de dovezi, explicatii, detalii sau argumente. Am STIUT adevarul despre oameni, despre ceea ce ei vorbesc sau gandesc, despre intentiile lor si adevarul din spatele actiunilor lor. 

Deseori ceea ce eu simteam/stiam despre adevarul  unei persoane, a unui eveniment, a unei actiuni sau a unei situatii, era total diferit fata de ceea ce parea a fi evident, diferit fata de ceea ce ceilalti credeau ca este. Insa, intotdeauna mi-am primit confirmarea ca eu nu ma inselasem. Cu dovezi care au venit ulterior, cu adevarul recunoscut in cuvinte clare, fara echivoc, fara loc de interpretare. 

Si, cumva, multi au inteles in decursul timpului ca eu STIU adevarul lor, caci unii dintre ei (oportunistii, prefacutii, manipulatorii, mincinosii)  au inceput sa se simta disponfortabil in prezenta mea. Eu ii "citisem" dincolo de aparente. Stiam ca adevarul lor este altul decat cel declarat, afisat. Si s-au simtit expusi, descoperiti,  in prezenta mea. Nu mai puteau minti, preface, omite detalii, manipula, juca teatru.

Asadar, daca sunteti o persoana oportunista, prefacuta, invidioasa, mincinoasa, manipulatoare, abuziva si care se comporta fara onestitate, integritate si fara bun simt, atunci in mod sigur nu va doriti sa fiti in preajma mea. Caci eu voi STI cine si cum sunteti, ce intentii ascunse aveti, si ce faceti. Si, mai mult decat atat, nici eu nu va voi dori sa fiti in preajma mea. ;-)

Un "Reflector" este o Oglinda. O Oglinda este ceea ce este. Adevar.
 

Cand Adevarul este frumos si bun, armonios si placut, cand vorbeste despre onestitate, integritate, apreciere, corectitudine si bun simt, el este usor de primit si de acceptat. El aduce Bucurie, Entuziasm, Incredere in Sine si in ceilalti, Energie, Forta, Curaj, Intelepciune, Experienta constructiva, Lumina, Recunostinta, Comuniune, Inspiratie, Expansiune, Vibratie Inalta, Frumusete, Tinerete, Vise, Planuri noi, Abundenta, Emotii frumoase, benefice, Relatii sanatoase, puternice.

Insa sunt si situatii cand Adevarul despre persoane, evenimente sau situatii nu este tocmai placut. El evidentiaza intentii necurate, minciuni, tradari, invidii, inselaciuni, manipulari, abuzuri, vicii, actiuni egoiste, constrinctoare, limitative. Acest tip de Adevar este foarte greu de primit. Pentru ca aduce tristete, amaraciune, dezamagire, furie, frustrare, lipsa de incredere, tacere, respingere, blocaje, risipa, nepasare, izolare. Dar... tot un Adevar este si acesta cand este.

Eu STIU cand este Adevar si cand nu este. Nu pot explica de unde stiu si cum imi dau seama. Este mai presus de cuvinte si de intelegere mentala. Este simtire. Este o oglindire a celui din fata mea, a evenimentului, a situatiei, o oglindire pe care pot s-o "citesc" exact asa cum este ea in Adevar. Stiu. Simt.

Si, astfel, pe baza simtirii ca "ceva" este "altceva", incep sa "citesc" printre cuvinte, printre gesturi, printre manifestari si actiuni, inregistrez franturi de gesturi, de priviri, tonul glasului, postura corpului, fac asocieri de fapte si informatii, taceri sau reactii nepotrivite, repetarea unor cuvinte sau a unor comportamente nenaturale, si, astfel, uneori imi vin si explicatiile mentale de care am nevoie. 

Alteori, insa, pot trece si luni sau chiar ani pana primesc dovada ca Adevarul pe care eu il "citisem" cu mult timp in urma era Adevar si ca nu ma inselasem. Niciodata nu m-am inselat in privinta "simtirii" Adevarului. Poate ca am ales sa-l ignor, poate am ales sa ma fac ca nu-l stiu, dar intotdeauna am STIUT.  


Poate si de aceea imi place atat de mult arta fotografiei. Pentru ca fotografia capteaza si reflecta o fractiune de secunda din Adevarul Creatiei. Nedistorsionat. Fotografia este o Oglinda care reflecta Adevarul. 

Asadar, sunt un Reflector care isi poarta cu recunostinta Albul numelui de Buna Vestire. Adevarul. Floarea de Crin.


PS. Bineinteles, aceste caracteristici ale fiecarui profil din Cheile Genelor din Human Design sunt orientative. Poate ca sunt predominante, dar tot orientative sunt. Este o vorba inteleapta din astrologie care spune ca "Astrele doar predispun, Omul dispune". 

Asadar, fiecare om poate contine caracteristici din toate celelalte  profile, respectiv, poate avea calitati si de proiector, si de generator de energii, si de manifestator sau de reflector, intr-un mix din toate, unic fiecaruia. 

Noi doi, de exemplu, si Adrian si eu, avem caracteristici din absolut toate profilele. Tot ce am realizat in drumul vietii noastre a fost doar de noi insine previzionat, proiectat, generat anticipat, incarcat cu energie, manifestat si apoi oglindit ca fiindu-ne Adevar. 

Nici n-am fi putut face atat de multe intr-un timp relativ scurt, daca nu am fi avut amandoi acest cumul de caracteristici ale tuturor profilelor. Si chiar am facut foarte multe! Si foarte bine! Si inca mai avem de lucru. :)

Actualizare in 29.03.2024:
Pozele care urmeaza sunt facute in 29.03.2024. 













































































Actualizare in 31.08.2024:













Pozele de mai jos sunt facute in 26.03.2024, data publicarii pe blog a acestei insemnari.

















































26.03.2024


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)