marți, 25 octombrie 2022

Noi doi si o pisica insistenta

 

Iesisem la o plimbare in soarele minunat de azi, cu gandul ca poate vedem eclipsa de soare. 

Ne asezasem pe o banca, in parc, cat sa ne mancam Covrigii de Aur si sa fim pe faza cand se produce eclipsa, cand ne-am trezit cu o musafira insistenta, miorlaind si gudurandu-se de picioarele lui Adrian, testand terenul sa vada daca are si ea rost de primit ceva din partea noastra sau nu. 

Stim ca pisicile sunt doar niste oportuniste, asa ca n-am lasat garda jos si am tratat-o initial doar cu o usoara amabilitate. Insa, din cauza insistentei ei, n-am mai vazut nici o eclipsa. Nu ne-a mai stat gandul la nici o eclipsa. :)

O asa pisica insistenta nu ne-a mai iesit in cale pana acum. Chiar asa? Sa urce si pe banca, langa noi, si sa cerseasca insistent atentie si mangaieri? Nu le suport cand le vad atat de profitoare! Doar sa primeasca, fara sa ofere. Niste egoiste! Mai au si privirea aia rece si distanta, cu pupilele verticale, reptiliene. :)

Adrian a spus ca era motan. Oricum, tot o felinoida oportunista este, cersetoare de mangaiere si crezandu-se buricul pamantului si centrul universului. :)

Daca ar fi vazut-o Ema, ar fi fost vai de cojocul ei! Mai ales ca Bubulinei ii place enorm sa alerge pisicile, chiar si fara motiv. Deci, va dati seama cum e cand are motiv? Racheta dupa ele! :)))














In timp ce ii faceam poze, se tot intindea inainte, inspre mine, cersind si de la mine mangaiere, peste cele primite de la Adrian. Nu-i ajungeau, vezi doamne! :) 

Mi-am zis, bine, hai, fie, cateva mangaieri, apoi plecam sa ne plimbam. Da' de unde! Ti-ai gasit! M-a prins si pe mine in mrejele ei si abia-abia am scapat de ea! O tupeista! :)))

Ne era deja frica sa ne intoarcem acasa la Bubulina, ca stiam ca urma sa-i dam explicatii, justificari, motive, scuze. 

Cum adica, sa nu simta ea ca am mangaiat o pisica? Simte tot. Cum adica, sa permita ea asa ceva? Nu permite. Sa ne ierte ea ca am tradat-o? Greu, dom'ne, greu. Aproape imposibil. Pai, daca ea este cu noi exclusivista, normal ca cere si ea de la noi exclusivitate. Cum sa nu ceara? Cere. Iar tradarea cu pisici este tradarea absoluta! Pe asta chiar n-o iarta! :)))









































Si, dupa ce ne-am mai plimbat pe stradutele insorite ale Predealului, ne-am amintit ca am citit undeva ca, in zi de eclipsa cica, este bine sa joci la Loto, ca e zi cu noroc. :)

Bineinteles ca am retinut imediat o asa stire de senzatie si ne-am indreptat catre Loto. :))

In cele din urma, daca o fi sau n-o fi asa, nu stim, caci n-am mai jucat la Loto, insa mi-am facut mai multe selfie-uri la Loto. Se pune? 

Trebuie sa fi fost, totusi, niste selfie-uri cu noroc, caci ceva-ceva tot am castigat! 










In drum spre casa, ne-am intersectat cu o multime de grupuri de copii, veniti in vacanta scolara la munte. 

Era o puzderie de copii in gara, de toate varstele! 

Din fericire, au prins o vreme superba pentru aceasta excursie.












Si, daca tot v-am vorbit intr-o insemnare anterioara despre "Luxury Home", acel restaurant select unde am servit noi masa zilele trecute, sa va arat ca exista un intreg lant de turism "Luxury" in industria ospitalitatii de aici, din Predeal. 

Spre exemplu, o sa va arat un loc de cazare "Luxury Park", chiar langa parcul central, vis-a-vis de gara. De trei stele, deci, da, luxury. ;-))

Daca nu va place, puteti opta pentru Hotelul BRD, de cinci stele. Este inchis acum, se vinde, dar e luxury garantat, stiu cum este inauntru, am fost cazata aici cu mai multi ani in urma, cu ocazia unui teambuilding. 

Daca sunteti interesati sa-l cumparati, sa-mi spuneti, poate imi iese si mie de un comision, ceva, macar de un Covrig de Aur, ok? Pun eu o vorba buna pentru voi, ca le suntem vecini. :))



































Ei, si fix inainte de a ajunge acasa, ne-a iesit in cale Pisica Precupeata, care este din nou gestanta. 

Daaaa.... din pacate, chiar acum, in prag de iarna. Cei trei pui ai ei fatati in primavara sunt acum mari, independenti. Cineva din vecini are grija de ei, ii hraneste si ii adaposteste in una din curtile apropiate. Dar vin altii... 

Este plin Predealul de pisici. Si, cu toate acestea, Ema n-a reusit sa alerge nici una. Va dati seama cat este de inciudata pe ele? Dar si cand o prinde una..... nici nu vreau sa stiu ce-o sa pateasca! O s-o ciufuleasca maxim, cat pentru toate pisicile care au incercat sa ne atraga atentia cat nu era ea prin preajma noastra. :))))

In fine, am lasat-o pe Precupeata in urma, cu atat mai mult cu cat era si foarte preocupata de un soarece, ceva, nu stiu ce, dar parea extrem de incordata si in pozitie de atac, si ne-am vazut de drum.
















Ceva mai tarziu am vazut-o din nou pe Precupeata de la geam, tot la panda dupa ceva din iarba. E o vanatoreasa foarte pasionata!

Asadar, dupa cum observati, suntem inconjurati din toate partile de pisici. Daca nu vreti sa cumparati Hotelul BRD, poate vreti o pisica sau mai multe. Vi le dam pe toate, cu bucurie. Gratis, nu-i problema. Renunt si eu la comision! Hai, sa facem o fapta buna. Vrea cineva o matza? :))))















25.10.2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)