luni, 24 octombrie 2022

Ne-au copiat Craitele din Ardeal

 

Va mai amintiti stratul acela inalt si impresionant de craite inflorite, aurii, de-a lungul gardului, spre strada, din Gradina noastra din Ardeal? 

Am cautat prin arhiva poze cu ele si le-am gasit pe cele din august 2018, chiar din luna in care au avut loc lucrarile de asfaltare a strazii noastre (restul strazilor si soselelor din sat fusesera asfaltate cu mai multi ani in urma).

Va las mai intai sa va delectati cu aceste poze, apoi sa va spun care e problema. Ii veti revedea in poze si pe Toni si Bobita. Cel mai adesea apare Bobita. Bobozaur.  :)

































Ei bine, am constatat ca unii dintre vecinii nostri au copiat ideea noastra, cu craitele galbene de-a lungul gardului, la strada! Si au ales fix acelasi soi de craite pe care l-am folosit si noi atunci, in Gradina, cele galbene, uriase.

Doar ca vecinii nostri se pare ca n-au stiut ca trebuie sa iasa in strada in mod constant, chiar zilnic, sa verifice stadiul florilor, si sa rupa inflorescentele care sunt trecute, ofilite, pentru a stimula ramificatii cu noi si bogate infloriri. De aceea, florile lor au ramas mai rare si pitice. 












Avand in vedere ca, se stie, poti sa scoti gradinarul din Gradina, dar nu si Gradina din gradinar, imediat ce le-am vazut, mi s-a activat piticul acela ce-mi fusese responsabil cu curatatul si intretinerea florilor in Gradina. :)

Si ce credeti ca mi-a facut piticul asta trezit din amortire, un pic buimac, ca nu prea intelegea de ce s-a schimbat decorul si de ce nu mai are aceeasi Gradina la dispozitie?

M-a impins inainte, cu mana intinsa, direct catre florile ofilite ale omului, de pe langa gard, ca sa le rup. Si sa fac curatenie, cum ar veni. :)))

L-am iertat pentru aceasta indrazneala, i-am explicat care este situatia in prezent, i-am facut o actualizare a informatiilor din sistem si i-am spus ca este liber sa se manifeste cum doreste, dar ca acum nu mai are obligatii de genul asta. Adica... l-am concediat! :)

Sa stiti ca parca nici nu m-a auzit! Nici nu i-a pasat de concedierea la care l-am supus! El stia una si buna, ca are niste responsabilitati si ca, florile ofilite de craite, dupa ce se rup, nu se arunca, ci se pun la uscat pentru a recolta semintele. 

N-am avut cu cine sa ma inteleg! A trebuit sa-l las sa-si faca treaba asa cum stia el, ca sa nu-l am pe constiinta cu cine stie ce stari de depresie. Caci, sa stiti, piticii astia care sunt responsabili cu florile sunt foarte constiinciosi, si ei cred ca activitatea asta lor este atat de importanta incat numai datorita lor va fi salvata planeta! :)

Asadar, acum puteti sa va explicati de ce avem de cateva zile in bucatarie o tava cu seminte de craite puse la uscat. :)))

Nu stiu unde si cand le vom folosi. M-am gandit ca poate la ceva aranjamente in fata blocului, anul viitor, dar... in fine, vom vedea. 

Deocamdata, piticul asta si-a reactivat fisa postului si nu vrea sa abdice de la indatoririle lui. Cica si asa a dormit prea mult, probabil ca i-a facut cineva ceva farmece, ceva vraji, caci nu-si explica absolut deloc cum de nu mai are in grija Gradina aia din Ardeal si cum de are acum alta.  :)

Stiti ce m-a intrebat azi? Daca a sarit cumva pe o alta linie temporala si in ce an suntem.  Stiti ce vreau sa spun...?! ca-n filme...  cand vreun personaj sare prin vreun portal din trecut in viitor si nu mai recunoaste nimic si pe nimeni. :)))) 

L-am reconfirmat si eu in functie, ce sa fac....... asta e. 

Am un pitic calator in timp, nu pot sa-l sochez cu prea multe..... l-am lasat sa faca ce-i place. 

Dar trebuie sa-i fac o reconversie profesionala si sa-l specializez conform noului decor, in brazi, in ecosisteme montane, in astea... :)))

























24.10.2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)