luni, 8 martie 2021

Pasiunea e totul!

 

Pe principiul "fiecare cu ce-l doare" sau "fiecare cu prioritatile lui", eu imi vad de treaba mea si imi inchei azi prima balanta trimestriala a anului 2021. 🙂

Am inceput la plesneala, cu un singur ghem, fix pe 8 ianuarie, fara sa ma gandesc ce urmeaza sa fac cu el. Azi, 9 martie, ma declar foarte multumita dupa cele 20 de gheme consumate. 🙂

Cand faci ceva cu pasiune - dar pasiune din aceea, din cauza careia nu mai simti nici ca ti-e foame, nici ca ti-e sete, nici ca ti-e somn, si iti doresti din cand in cand doar cate o cafea 😃- te simti implinit, multumit, fericit. 🙂

In asta consta cu adevarat succesul, in caz ca aveati indoieli. 🙂

Daca sunteti curiosi/curioase, aruncati o privire pe pagina FB "Esarfa Boema", aici https://web.facebook.com/Esarfa-Boema-110386244424590

Iar daca va place si oferiti si o apreciere paginii, va multumesc!













08.08.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)