miercuri, 10 martie 2021

Mucenici de la mama

 

Azi am fost pe la mama, intr-o vizita scurta, de lucru. 🙂

Cum ieri a fost 9 martie, zi de mancat mucenici si de baut 44 de pahare cu ceva, orice, numai 44 sa fie, ea si sora mea au tot insistat ieri sa ne intalnim, ca sa bifam, stiti. 😃

Si, pentru ca ieri n-am putut, am amanat pentru azi.

Asa se face ca azi am plecat de la ele cu un platou plin cu mucenici, din care a mai scapat doar unul pentru fotografia de rigoare, pentru facebook. 😃

Ceilalti tot strigau disperati "Fotografiati-ne! Fotografiati-ne si pe noi!" dar cine sa-i auda? Ca noi tocmai ii mancam cu pofta, n-aveam timp de stat la sueta cu ei. Abia la ultimul ne-am dat seama ce tot vroiau de la noi. Asa ca le-am indeplinit ultima dorinta, prin ultimul supravietuitor ramas. Pe care l-am mancat. 😃






10.03.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)