miercuri, 24 martie 2021

Fotografii "alb-negru" din "copilarie"

 




Ce spuneam eu anul trecut, pe langa alte aspecte deosebit de importante pentru viata, in general? 😃

"M-am simtit bine intotdeauna cu mine insami si, desigur, mi-am fost tare simpatica mereu si mi-a placut sa-mi impart jucariile cu mine si sa ma distrez maxim." 😃

Deci, de aceea prietena mea cea mai buna si mai draga imi sunt eu insami! Ca sa stiti. 😃

**

Am constatat ca, de cateva zile incoace, s-a declansat un trend nostalgic: scoaterea de la naftalina a pozelor vechi, alb-negru, din copilarie, ca un raspuns la o provocare. 🙂

Pe mine nu m-a provocat nimeni, dar, cum nu ma impiedic eu de un asa aspect neglijabil, ma autoprovoc, ca eu m-am simtit bine intotdeauna cu mine insami si, desigur, mi-am fost tare simpatica mereu si mi-a placut sa-mi impart jucariile cu mine si sa ma distrez maxim. 😃

Evident, nici acum nu voi rata prilejul! 😃

Asadar, am scos si eu de la naftalina ultimele mele poze din copilarie! 😃

Acestea fac parte din copilaria ultimilor 10 ani, cea mai frumoasa si mai interesanta parte a copilariei mele! Si, ca sa fie jocul mai frumos, am selectat mai multe din pozele cu mine verde, caci, mai verde si mai inflorita si mai fericita ca in aceasta copilarie minunata, niciodata nu m-am simtit! 😃

Dupa cum veti constata, nu m-am schimbat prea mult (in afara de culoarea parului 😃)! Am ramas tot un copil frumos si vesel, care stie sa se joace si care nici nu are de gand sa creasca! Caci a deveni adult in zilele noastre este cum n-ar trebui sa fie, asa ca le las altora placerea asta si eu raman la placerile copilariei mele. 🙂

PS. Cam astea sunt pozele selectate. Doar nu va asteptati din partea mea sa pun doar o singura poza, ca toata lumea?!?!!!! 😃❤

La mine e pe genul "totul sau nimic!" Ce, ati uitat? 😃





































24.03..2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)