sâmbătă, 27 martie 2021

Au trecut 13 ani de la acest eveniment

 


Era primul dintr-o lunga serie de multe alte evenimente dedicate Parintilor de ingeri, organizate de Bianca Brad, prin ONG-ul infiintat de ea, EMMA - Eternul Miracol, Materna Alinare. ❤

Am fost prezenta acolo, ca voluntar EMMA, desi nu eram Mama de Inger. Insa nimic nu-i intamplator....

Bianca, te imbratisez!

Am revazut cu drag multe din pozele facute atunci si am retrait toate emotiile de parca totul a fost ieri.

Nu aveam aceasta poza. Ma bucur ca am descoperit-o acum, pe pagina ta.

Trimit si eu ganduri bune catre Emma ta de dincolo de nori.. ❤

Edit later: Totusi, acum imi au seama, poza asta n-a fost de la primul eveniment, cel din 2008, ci de la al doilea, din 2009, tot de pe Stadionul Iolanda Balas. ❤

27.03.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)