miercuri, 10 martie 2021

Mileuri din laseta-macrame

 

Si, daca tot am fost la mama, mi-am adus aminte ca va promisesem prin ianuarie sa va arat poze cu mileurile din macrame, gen laseta, pe care le-am lucrat eu intr-o vreme prea de demult uitata. Doar ca mi-am amintit abia la plecare, cand sa iesim pe usa. 😃

Asa ca am rugat-o pe sora mea sa-mi faca ea cateva poze si sa mi le trimita, sa ma achit si eu de promisiune.

Deocamdata, mi le-a trimis pe acestea, care sunt printre cele mai mari. Mileul cel mai mare este cat masa (masa mare, de sufragerie, de 6 persoane, cu extensie pentru 8-10 persoane, ca sa incapa si celelalte doua).

Nu-i asa ca sunt frumoase? 😃






10.03.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)