marți, 30 martie 2021

Azi m-am asortat cu rosu bordeaux


Noi suntem acum intr-o asa-numita "calatorie de afaceri". 🙂

Noi trei. Adica, eu, Adrian si prietena mea cea mai buna, despre care v-am povestit zilele trecute. 😃

Azi dimineata, fiind pentru noi o zi speciala, de sarbatoare, am zis sa incepem sa sarbatorim cat mai devreme, ca sa beneficiem cat mai mult de seninul zilei, de soare si de albastrul minunat al cerului de munte.

Mai intai, se stie, antrenamentul este cheia succesului. Repetitia pana la perfectiune. Asadar, am luat-o pe prietena mea cea mai buna si i-am zis: Hai, draga mea sa facem un mic antrenament inainte de foto-shooting-ul out door. Tu stii ca nu stai prea bine la capitolul "privitul in obiectiv", deci, trebuie sa repetam pana iti iese.

Dap, i-a iesit, pana la urma. Dar cel mai bine i-a iesit abia dupa ce si-a pus ochelarii. 🙂








 Inca unul din secretele succesului spune ca, atunci cand ai descoperit metoda cea mai buna, aplic-o. Nu mai ocoli, nu testa la infinit prea multe variante. 🙂

"Simply the best" spun versurile unui cantec, dar nu numai ele, ci este regula de baza pentru tot, pentru orice, pentru maxim succes, as adauga eu.

Prietena mea cea mai buna a fost perfect de acord cu mine. 🙂













Dar, pentru a testa si cele mai noi trenduri in materie de fashion, prietena mea tot a tinut mortis sa evidentieze noi oportunitati. Doar suntem in calatorie de lucru! Si, daca succesul o cere, ce sa facem, n-avem ce sa facem, ne adaptam la noile tendinte. 🙂

In cele din urma, da, trebuie si eu sa recunosc, are dreptate si prietena mea. Variatia este deseori spectaculoasa, intrece toate asteptarile si te face sa exclami fara sa vrei "Wooow, ce idee!!!" 😃











 Dar, pentru a testa si cele mai noi trenduri in materie de fashion, prietena mea tot a tinut mortis sa evidentieze noi oportunitati. Doar suntem in calatorie de lucru! Si, daca succesul o cere, ce sa facem, n-avem ce sa facem, ne adaptam la noile tendinte. 🙂

In cele din urma, da, trebuie si eu sa recunosc, are dreptate si prietena mea. Variatia este deseori spectaculoasa, intrece toate asteptarile si te face sa exclami fara sa vrei "Wooow, ce idee!!!" 















30.03.2021 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)