vineri, 17 ianuarie 2020

Rai din ce ai








Cand oamenii se vad dincolo de aparente, iese asa ceva :

"Simona - Asa zic ca faci tu. Rai din ce ai.

Eu - Exact! N-am eu multe, dar atata ce le impopotonez si le infrumusetez si le laud, de zici ca sunt cel putin marele maharajah din Emirate, iar cele putinele pe care le am zici ca sunt cele mai mari castele aurite, mai scanteietoare si mai pline de comori. )))))

Simona - Ai ce iti doresti si asta inseamna bogatie. Ai cer, nori, Cici. Ai Adrian, verde, Bubulina. Ceai si dulciuri, dieta si soare, gradina si umbrela de soare. Plus tot timpul din lume.

Eu - yeeeeeiiiiii!!!!!!! ai bifat aproape tot... Bobi, Toni, Gina..!. si pe ei ii iubesc. Si facebook-ul.... unde va am pe voi, prietenii "de pahar"

Simona - Tu esti tu prin tine. Nu te definesti prin fete, nepoti, cariera, proprietati. Esti lumina, bucurie, traieste-ti clipa. Stiu ca nu e roz viata, ca sunt si momente grele, dar tu treci demn prin ele, spre lumina. Imparti bucuria, taci tristetea si esti frumoasa asa.

Eu - Radiografie perfecta!:D ))))) Dincolo de gluma, iti multumesc frumos, Simona! Mi-e bine sa stiu ca undeva, in lume, mai sunt oameni ca tine.

Simona - Eu ma bucur ca ne-am gasit, fie si virtual. Mi-esti tare draga. Seara buna, om bun.

Eu - Te pup, Simona! Ne mai vorbim noi pe-aici! Si iti multumesc!

Simona - Si eu. Ca existi. Ca existati. Ca Gradina."

16.01.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)