luni, 20 ianuarie 2020

Porțile succesului

 




Soarele intră în zodia Vărsătorului pe 20.01.2020. Cică se deschid porțile succesului. Să nu ziceți că nu v-am spus! Dragi prieteni, nu știu dacă voi mai avea timp de prea multe de astăzi înainte. Voi fi atât de prinsă cu autografele încât... doamne!!! Dap, asta înseamnă să ai succes.

Știți vorba aia "unde dai și unde crapă"? Mă și vedeam copleșită de oameni în jurul meu, cerându-mi autografe, iar eu abia făcând față avalanșei de succes ce avea să mă acopere cu totul odată cu acest 20.01.2020, care, așa cum s-a anunțat, a deschis porțile succesului. Dar, cum un succes nu vine niciodată singur - parcă așa era vorba aia? – azi am înregistrat și un alt succes. Se pare că Cineva a decis că nu puteam să dau atâtea autografe decât după ce tocam bine și de tot ceea ce mai era de tocat. Că doar nu mi-am luat eu tocător zilele trecute degeaba! Așa că am tocat, nu m-am jucat, iar succesul mi s-a arătat. Pam-pam! Gata, acum pot să trec și la scris autografe! Cred că ați înțeles deja la ce mă refer. 









Din Grădina lui Dumnezeu: 20.01.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)